به گزارش اکونا پرس،

موضوع ادغام  بانک انصار با موسسه ثامن ومهر اقتصاد چندی پیش تمام توجه ها را به سمت این سه نهاد مالی معطوف کرد و بعد از مدت کوتاهی تمام اخبار مربوط به این موضوع تکذیب و ادغام منتفی شد. با این حال پس از گذشت مدتی باز خبر ادغام بانک انصار با موسسه ثامن منتشر شد و به دنبال آن تابلوهای موسسه ثامن به نام بانک انصار تغییر داده شد و بانک انصار از مشتریان ثامن درخواست کرد تا کلیه خدمات بانکی را در شعب انصار دریافت کنند.

حال چندی است که احتمال ادغام بانک های نظامی قوت گرفته و اخباری از گوشه و کنار در این زمینه به گوش می رسد و باز هم بانک انصار یکی از بانک هایی است که در برنامه ادغام حضور داشته و شنیده می شود که قرار است پنج بانک انصار، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان، قوامین وکوثر به بانک سپه ملحق شده تا نقش قدیمی بانک سپه مجدد احیا شود.

به همین دلیل بانک انصار در اطلاعیه ای که امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ به سازمان بورس ارائه شد، درباره این قضیه شفاف سازی کرده است. این بانک اعلام کرد: موضوع ادغام بانک ها در حال حاضر در حد جلسات امکان سنجی بوده و هنوز به طور رسمی از طرف مراجع ذیربط اعلام نشده است.

بانک انصار در ادامه تصریح کرده که بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.