به گزارش اکونا پرس،

حبیب اله رشیدارده معاون منابع انسانی  بانک در این نشست با تاکید بر اینکه امروز بیمه درمان در همه کشورها از جمله ایران از بیمه های رایج و به نوعی ویترین سایر رشته های بیمه ای محسوب می شود، گفت: بیمه درمان به دو شکل بیمه درمان اولیه یا پایه و بیمه درمان تکمیلی یا بیمه اختیاری رواج دارد.

وی با تاکید بر اینکه امروزه با رشد تکنولوژی،افزایش بیماری ها و هزینه های هنگفت درمان، داشتن بیمه برای ارتقای نظام سلامت جامعه و همچنین سازمان ها یک نیاز مهم و ضروری است، ادامه داد: کارشناسان شرکت های بیمه دو دیدگاه متفاوت درباره طرح بیمه های درمان دارند، نخست اینکه ضعف بیمه های اولیه موجب پر رنگ شدن نقش بیمه های  درمان تکمیلی شده است و در دیدگاه دوم بیمه های تکمیلی سبب ناکارآمدی بیمه های اولیه شده است.

رشید ارده اظهار کرد: وجود کاستی ها در بیمه های درمان سبب شده است تا بیمه ای تحت عنوان بیمه های درمان تکمیلی مطرح شود تا بدینوسیله بتوان رفاه بیشتر خانواده ها و افراد سازمان را تامین کرد.

وی اضافه کرد: رضایتمندی و دریافت خدمات مطلوب بحث برانگیز و جزو مطالبات جدی کارکنان بانک است. با ایجاد یک تعامل دو سویه و برنامه ریزی شده می توان خدماتی را از این نوع بیمه ها دریافت کرد که شایسته ی کارکنان بانک‌ملی ایران باشد.

در ابتدای این همایش مدیرعامل شرکت بیمه نوین و عضو شورای عالی بیمه نیز ضمن ابراز خرسندی برای ایجاد این تعامل و همکاری مشترک با بانک ملی ایران گفت: استراتژی ما در بیمه نوین خدمت رسانی به مشتریان عام است و بانک ملی ایران نیز که به نوعی شریک تجاری ما محسوب می شود و امیدواریم این همکاری ادامه دار باشد.

دکتر حسین کریمخان زند تصریح کرد: ما دیدگاه بلندمدت به همکاری با بانک ملی ایران داریم و از این رو شروع به نیازسنجی کارکنان بانک کرده ایم.‌‌

وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک امکان پیگیری خسارت کارکنان بانک از طریق یک اپلیکیشن تلفن همراه امکان پذیر می شود و در مرحله بعد بیمه های اتومبیل و آتش سوزی منازل را در دستور کار داریم.

همچنین مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک در این همایش گفت: امیدواریم این قرارداد، دستاوردهای خوبی در حوزه درمان همکاران داشته باشد.

حسینعلی سخندان با بیان اینکه بخش آنژیوگرافی و عمل قلب بیمارستان بانک در کشور بی نظیر است، اظهار کرد: بیمارستان بانک ملی ایران با قدمتی حدود نیم قرن و با پیشرفته ترین تجهیزات و مجرب ترین کادر پزشکی آماده خدمت رسانی است. 

همچنین مهدی لطیفی رییس اداره کل رفاه و درمان، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی نیز در این همایش با ابراز رضایتمندی از ایجاد همکاری مشترک میان بانک ملی ایران و بیمه نوین بر همکاری نزدیک دوایر رفاه ادارات امور شعب استان ها و نمایندگان شرکت بیمه تاکید کردند.

در این همایش یک روزه معاونین ناظر بر واحدها و دوایر رفاه استانها و روسا و کارشناسان دوایر رفاه ادارات امورشعب سراسر کشور و مدیران ذیربط بیمه نوین حضورداشتند و درپایان همایش پانل پرسش و پاسخی با حضور آنها برگزار شد.