به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی بانک سامان، محمد فرخی‌پور مدیر بانکداری خرد در گفت‌وگو با «سامان رسانه» با بیان این مطلب، اظهار داشت: بانک سامان یکی از نخستین بانک‌های خصوصی کشور است که صندوق امانات الکترونیکی را از طریق شعب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و درحال تجهیز به صندوق امانات مدرن الکترونیکی است.

فرخی‌پور افزود: صندوق امانات بانک سامان امنیت بسیار بالایی دارند و در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

مدیر بانکداری خرد بانک سامان گفت: جهت رفاه حال مشتریان تغییری در مبلغ کارمزدها و ودیعه صندوق‌ها امانات داده نشده است و متقاضیان تنها با پرداخت یک میلیون تا سه میلیون و 300هزار تومان ودیعه و اجاره‌ بهای سالانه از 130هزار تا 420هزار تومان می‌توانند صندوق امانات بانکی در اختیار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تمام هموطنان که مشتری بانک سامان نیستند نیز با همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه خود می‌توانند با مراجعه به شعب دارای صندوق امانات از این خدمت بانکی بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به بهره‌مندی از این خدمت می‌توانند به شعب مجهز به صندوق امانات مراجعه کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز سامان‌ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند