به گزارش اکونا پرس،

 جلسه معارفه اسمعیل برزنونی مدیر جدید امور شعب با حضور معاونین مدیرعامل، مدیران، روسای ادارات مستقل، روسای برخی شعب و کارکنان مدیریت امور شعب، روز شنبه 24 شهریورماه در سالن همایش ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.

در این جلسه مسعود عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، با تقدیر از زحمات یداله فردوسی مدیر پیشین و تبریک انتصاب آقای برزنونی به‌عنوان مدیر جدید امور شعب تصریح کرد: آقای برزنونی در شرایط خطیری این مسئولیت را پذیرفتند و امیدواریم در این سمت موفق باشند.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت شعب بانک خاطرنشان کرد: همه واحدهای بانک اعم از واحدهای ستادی و شعب جایگاه خاص خود را دارند و بدون آنها مجموعه فعالیت‌های بانک کامل نمی‌شود؛ اما مدیریت امور شعب به‌واسطه ویژگی‌ها و نوع عملکردی که دارد، جایگاه خاص و ویژه‌ای در فعالیت‌های بانک بر عهده دارد.

برزنونی مدیر جدید امور شعب بانک کارآفرین نیز در این جلسه تصریح کرد: تلاش خواهم کرد که در فرصت زمانی مناسب و بر اساس اهداف تعیین‌شده و سیاست‌های کلی بانک، برنامه‌های خود را ارائه دهم. برای پیشرفت امور، اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت ضروری است و البته با همدلی و تعامل همکاران در مسیر توسعه و رشد بانک حرکت خواهیم کرد.