به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، این مراسم با حضور میر شفیعی رییس اداره کل آموزش و پرورش منطقه 2 استان تهران، سردار صادقلو مشاور محترم ریاست جمهوری، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن برگزار شد و زنگ مدرسه شهید عباس آندی در خیابان ستارخان توسط نادر قاسمی عضو هیات مدیره بانک مسکن به صدا درآمد.
قاسمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین و همچنین عرض تسلیت به خانواده شهدا حمله توریستی اهواز، آغاز فصل مهر و شروع تعلیم و تربیت دوباره را تبریک گفت و برای ایران عزیز آرزوی خیر و برکت کرد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن طی سخنانی گفت: نیروی انسانی ارزنده ترین سرمایه می باشد و مدرسه بهترین مرکز تعلیم و تربیت منابع انسانی است. وی در ادامه اظهار داشت: تقویت آموزش و پرورش برای داشتن مدارسی پویا از اولویت های دولت است. وی همچنین گفت: آموزش و پرورش بنیادی ترین مرکز توسعه می باشد .

نادر قاسمی عضو هیات مدیره بانک مسکن در این مراسم به نقش بانک مسکن به عنوان یک بانک مردمی که همواره رسالت خانه دار شدن افراد جامعه را دارد،اشاره کرد و گفت: از 24 میلیون واحد مسکونی در کشور 8 میلیون یعنی یک سوم این واحدها توسط بانک مسکن تامین اعتبار شده است. قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی بانک مسکن پایین ترین نرخ سود تسهیلات را در شبکه بانکی دارد و با توجه به اینکه در ایران خسارات ناشی ازحوادث غیرمترقبه زیاد است بانک مسکن افتخار تامین اعتبار برای جبران این خسارات را دارا می باشد.همچنین 2میلیون و 300هزار واحد مسکن مهر توسط بانک مسکن تامین اعتبار شده است.
وی در پایان به حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان اشاره کرد و گفت: هر یک از دانش آموزان با حداقل سپرده گذاری ماهیانه به مبلغ 30000تومان در این حساب می توانند بین 5 تا 15 سال با کمترین نرخ سود بازپرداخت در شبکه بانکی کشور از مزایای این حساب بهره مند شوند.