به گزارش اکونا پرس،

محمدکاظم چقازردی در این مراسم که با حضور مسئولان آموزش و پرورش منطقه 18 و کارکنان و دانش آموزان دبستان شهید بهشتی منطقه 18 تهران برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و حادثه غم انگیز تروریستی در اهواز خطاب به دانش آموزان گفت: شما آینده سازان کشور هستید، امیدوارم با کوشش و تلاش و برنامه ریزی سال تحصیلی موفقی را پشت سر بگذارید.
مدیرعامل بهترین پاسخ به زحمات والدین دانش آموزان را خوب درس خواندن آن‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به حمایت از مدارس و اولیای محترم مدارس به‌ویژه در مناطق محروم جزو اولویت مسئولیت‌های اجتماعی بانک سپه به‌عنوان نخستین بانک ایرانی است.
وی خاطرنشان کرد: به هر مقدار با برنامه ریزی و تلاش در سطح بالاتری از علم قرار گیرید به همان اندازه در آینده کشور نقش آفرین تر خواهید بود.
چقازردی با اشاره به جایگاه والای معلمان در جامعه افزود: معلمان استعدادهای بالقوه دانش آموزان را به فعلیت تبدیل می‌کنند و در تکامل انسان به‌عنوان اشرف مخلوقات با عشق عمر خود را صرف می‌کنند به همین دلیل معلمی شغل انبیاست.
مدیرعامل ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری جلساتی با مسئولان وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: برگزاری جلسات مدیران عامل بانک‌ها با مسئولان محترم وزارت آموزش و پرورش می‌تواند به رفع برخی از مشکلات مدارس خصوصاً در مناطق محروم کشور کمک کند.
وی با تشکر از خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: آنچه موجب کار خیر می‌شود صرفاً پول نیست، در کار خیر عشق، عقل و معرفت است و ابراز امیدواری کرد که روز به روز، به جامعه خیرین مدرسه ساز افزوده شود.