به گزارش اکونا پرس،

در این مراسم که با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره، حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی بانک، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و جمعی از مدیران ستادی و مسئولان سازمان های اجرایی استان برگزار شد، از عبدالناصر بذرافشان رئیس سابق اداره امور شعب استان تقدیر و کریم ریگی زادگان به عنوان سرپرست این اداره امور شعب معرفی گردید.

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم خدمت در عرصه های اقتصادی را مصداق جهاد دانسته و گفت: فشارهای اقتصادی دشمن نسبت به ملت بزرگ ایران، مسئولیت نهادهای پولی و مالی در حل و فصل معادلات اقتصادی را دوچندان می کند.

وی مسئولیت بانک ملی ایران به عنوان بازوی توانمند دولت را خطیر دانست و افزود: بانک ملی ایران به اندازه نود سال اعتماد مردمی، خود را موظف به رفع انتظارات و دغدغه های مردم شریف ایران می داند.

کریمی وضعیت منابع و مطالبات بانک ملی ایران را مطلوب توصیف و بیان کرد: بانک ملی ایران به لطف خداوند و همت و همدلی کارکنان و نیز اعتماد روزافزون اقشار جامعه توانسته است به لحاظ حجم منابع، بالاترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران مهمترین رسالت این بانک را جلب رضایت مشتریان دانسته و اشاره کرد: تلاش در جهت رفع نیازها و انتظارات مردم باید در اولویت عملکرد کارکنان بانک قرار گیرد.

وی پیشرفت روزافزون بانک ملی ایران در عرصه های فناوری را نتیجه اهتمام این بانک در فتح قله های بلند بانکداری بین المللی دانسته و افزود: باید بپذیریم که بانک ملی ایران به لحاظ بسیاری از استانداردهای موجود، قدم های بزرگی را برای رسیدن به مراتب جهانی پیموده است.

در ادامه مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ضمن ارائه رهنمودهای لازم در جهت عملکرد بهتر مسئولان شعب اذعان کرد: امروزه بانکداری نوین حضور فیزیکی مشتریان در محل شعب را بر نمی تابد و همه باید برای سرعت بخشیدن به توسعه بانکداری الکترونیکی تلاش مضاعف کنیم.

اصلان کریمی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان نظام، گفت : باور داشته باشیم که حل مسائل و مشکلات مردمی شدنی است و شرط آن اعتقاد و اعتماد به داشته ها و توانمندی های ملت بزرگ ایران است.

همچنین رحمانی معاون اقتصادی استاندار فارس نیز اظهار کرد: بانک ملی ایران ثابت کرده که همواره در کنار دولت تدبیر و امید و مردم، منشاء ارائه خدمات گسترده است.

عبدالناصر بذرافشان رییس سابق اداره امور شعب استان فارس با ارائه گزارشی از عملکرد اداره امور در طول تصدی مسئولیت خود، برای بانک و همکاران آرزوی اعتلا و سربلندی کرد.

کریم ریگی زادگان رییس جدید اداره امور شعب استان فارس نیز آمادگی خود را جهت ارائه خدمات در سایه وحدت و همدلی اعلام کرد.

پس از پایان این مراسم، برات کریمی به همراه معاون منابع انسانی بانک ملی ایران و مدیر امور منطقه دو کشور در بین همکاران شعب ممتاز شیراز حضور یافته و از نزدیک به بررسی مشکلات و انتظارات همکاران پرداختند.

رشیدارده معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز بیان اینکه همکاران باید خدمت به مشتریان و جلب رضایت آنان را سرلوحه عملکرد روزانه خود قرار دهند گفت: مهمترین وجه غالب منابع انسانی اعتقاد بر این است که خدمت کردن به مردم نه یک وظیفه شغلی بلکه یک رسالت اخلاقی و اعتقادی است.

در پایان همچنین عضو هیات مدیره و هیات همراه از استانداری فارس نیز بازدید کردند.