به گزارش اکونا پرس،

همزمان با بازدید عضو هیات مدیره، معاون اعتباری و سایر مدیران بانک صادرات ایران از شرکت تولیدی دامداران، تصمیمات لازم برای حمایت از برنامه‌های آتی به منظور توسعه فاز جدید تولیدات این شرکت اتخاذ شد.
بنا براین گزارش، رضا صدیق، عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران در این بازدید با بیان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران، ایجاد ارتباط بهتر با مشتری، شناسایی نیازها و پاسخگویی مناسب به آن را مهمترین هدف بانک برای حمایت از تولید داخلی عنوان کرد و تاکید کرد: هدف مدیران بانک استفاده از تمام ابزارهای موجود و ممکن برای فراهم کردن بهترین شرایط برای مشتریان ویژه مخصوصاً در بخش تولید است.
صدیق سابقه درخشان بانک صادرات ایران در حمایت از صنعت و اقتصاد کشور را پشتوانه‌ای قابل اتکا برای واحدهای تولیدی دانست و با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور، بر لزوم گسترش همکاری بین بانک و شرکت دامداران تاکید کرد.
در این دیدار امیر یوسفیان، معاون اعتباری مدیرعامل نیز ابراز امیدواری کرد که همکاری میان بانک و شرکت روز به روز گسترش یابد و اظهار داشت که مجموعه تیم اعتباری بانک صادرات آماده است تا برای رفع موانع و مشکلات شرکت تصمیمات مناسبی در چهارچوب ضوابط بانکی اتخاذ کند.
در این نشست طرفین وضعیت خرید مواد اولیه، تولید و فروش شرکت را بررسی کردند و مقرر شد در قالب عقود جاری بانک برای افزایش سرمایه در گردش این شرکت اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد. گشایش اعتبارات اسنادی داخلی جهت خرید مواد اولیه با امکان تنزیل برای کمک به نقدینگی شرکت، حمایت از طرح توسعه خطوط تولید و صدور ٣ هزار بن‌کارت برای کارکنان مورد توافق قرار گرفت.
در این دیدار تیموری مدیرعامل شرکت دامداران نیز توضیحاتی در خصوص تاریخچه شرکت، انواع محصولات و گزارش آماری از عملکرد و میزان تولید و صادرات آن ارائه کرد.
شرکت دامداران فعالیت خود را از سال ١٣٦٣ آغاز و هم اینک با بیش از ٢٧٠٠ نیرو در زمینه تولید انواع محصولات لبنی و غیرلبنی همچون عسل و آب آشامیدنی مشغول به کار است.