به گزارش اکونا پرس،

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ضمن بیان این مطلب افزود: بانک مسکن با بهره گیری بخشی از بودجه حساب های قرض الحسنه بانک که به امور معنوی و عام المنفعه اختصاص دارد، در امر مدرسه سازی در نقاط محروم و بسیار محروم ایران فعالیت می کند.
مسعود ایزدی، اظهار داشت: بانک مسکن در حوزه ی مسوولیت اجتماعی، توانسته است تا کنون، ساخت و تکمیل 18 مدرسه را در دستور کار قرار دهد. از این تعداد 10 مدرسه با عنوان شهدای بانک مسکن، در استان های هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، لرستان، خراسان رضوی، بوشهر، آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شده است.
وی افزود: همچنین به زودی نیز مدرسه ای به ظرفیت 3 کلاسه درس در شهرستان هامون روستای حسین آباد استان سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد.
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، در ادامه گفت: مدیریت شعب بانک مسکن در استان ها، هر ساله با شروع سال تحصیلی و آغاز بهار تعلیم و تربیت، به تمامی دانش آموزان این مدارس، هدایایی که شامل کیف و لوازم التحریر می باشد، اهدا می کند.
وی اظهار داشت: امسال نیز در حدود 3000 کیف و لوازم التحریر توسط مدیریت شعب استان ها، در این مدارس میان دانش آموزان توزیع شد.
مسعود ایزدی، با اشاره به افتتاح دو مدرسه در هفته ی گذشته توسط مدیریت دو استان، گفت: هفته ی گذشته، دو مدرسه ی 6 کلاسه در خاروانا در استان آذربایجان شرقی و همچنین مدرسه ی 3 کلاسه روستای حسین آباد دشتروم در شهرستان یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیریت شعب این استان ها مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی در پایان اظهار داشت: بانک مسکن همواره توجه خاصی را به حوزه ی فرهنگ و دانش داشته است و سعی کرده است تمام توان خود را در زمینه ی مدرسه سازی در مناطق محروم به کار گیرد.