به گزارش اکونا پرس،

ارائه خدمات بانکداری جامع و پاسخگویی به تمامی نیازهای پولی و مالی مشتریان از اهداف و استراتژی‌های محوری گروه اقتصادنوین است که در این راستا مدیریت بانکداری اختصاصی این بانک با همراهی شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین، باجه خدمات کارگزاری بورس را در 24 شعبه منتخب در سراسر کشور راه‌اندازی کرد و از این پس مشتریان می‌توانند با مراجعه به این شعب، ضمن دریافت خدمات پولی و بانکی، در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات متنوع بازار سرمایه نیز بهره‌مند شوند.

دریافت کد معاملاتی یا کد بورسی، دریافت کد معاملات بر خط (آنلاین) و دریافت کد معاملاتی اینترنتی (آفلاین) از جمله خدمات ارائه شده در باجه‌های خدمات کارگزاری بورس در شعب بانک اقتصادنوین هستند.

همچنین مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند بعد از تکمیل فرم و ارائه مدارک لازم، کد دسترسی به سامانه تماس شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین را دریافت و در ساعات معاملات به صورت تلفنی درخواست خود را از طریق کارگزار در سامانه بورس ثبت کرده و خرید و فروش انجام دهند.

در باجه خدمات کارگزاری شعب منتخب بانک اقتصادنوین علاوه بر ارائه خدمات تحلیلی و مشاوره‌ای بر اساس خواست و نیاز مشتریان، امکان معاملات حضوری سهام نیز فراهم شده و مشتریان این بانک می‌توانند با تکمیل فرم درخواست خرید یا فروش سهام، معامله خود را از طریق معامله گران شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین به انجام برسانند.

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک اقتصادنوین، شعب چهارراه دیباجی، میدان چیذر، پونک، دکتر بهشتی، میدان فردوسی، فردوسی جنوبی، پارک ساعی و سپهبد قرنی در شهر تهران و شعب گلشهر کرج، خیابان ارتش تبریز، گلسار رشت، فرهنگ ساری، تقی آباد و سجاد مشهد، بلوار وحید اصفهان، امیرکبیر و فلکه گار شیراز، کیانپارس و شریعتی اهواز، بلوار جمهوری کرمان، زنجان، آبادان، 22 بهمن شاهرود و مبارکه در سایر استان‌ها، 24 شعبه منتخب این بانک برای ارائه خدمات کارگزاری و بازار سرمایه به مشتریان ارجمند هستند.

گفتنی است مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین با شماره 48031000-021 آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی هم-میهنان عزیز در این رابطه می‌باشد.