به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، برزنونی مدیر امور شعب و اورعی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان وضعیت این شعب قرار گرفت.

بازدید از شعبه آپادانا

بر اساس این گزارش، تهرانفر مدیرعامل بانک و هیات همراه از شعبه آپادانا در تهران بازدید کردند.

در جریان این بازدید فرهاد دروی رئیس شعبه آپادانا، گزارشی از عملکرد شعبه در خصوص وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و... را به مدیرعامل و هیأت همراه ارائه کرد.

رئیس شعبه آپادانا با تشکر از زحمات و تلاش‌های همکاران شعبه تصریح کرد: همه همکاران با تمام توان و انگیزه خود در صدد خدمت‌رسانی به مشتریان به بهترین نحو ممکن هستند.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل در پایان این بازدید رهنمودهای لازم را برای افزایش راندمان شعبه ارائه، و از زحمات و تلاش‌های همکاران این شعبه قدردانی کرد.

بازدید از شعبه شهید بهشتی

در ادامه مدیرعامل بانک کارآفرین و هیأت همراه از شعبه شهید بهشتی بازدید کردند و از نزدیک در جریان عملکرد این شعبه قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، داود خسروجردی رئیس شعبه شهید بهشتی با تشکر از حمایت‌های مدیران ارشد بانک، گزارشی را از عملکرد شعب به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیر جاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی به مدیرعامل و هیأت همراه ارائه کرد و مدیران ارشد بانک رهنمودهای لازم را به‌منظور ارتقای وضعیت شعبه ارائه کردند.

تهرانفر در ادامه این بازدید با سپاسگزاری از همراهی و تلاش‌های کارکنان شعبه تصریح کرد: شعب در خط مقدم بانک مشغول به فعالیت هستند وظیفه همکاران ستادی حمایت و پشتیبانی از آنان است. بر همین اساس حتی‌الامکان در صدد مرتفع کردن مشکلات، نیازها و درخواست‌های همکاران شعب هستیم.