به گزارش اکونا پرس،

برای شرکت در قرعه‌کشی وین‌کارت کافی است در نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان افتتاح حساب کنید و پس از دریافت وین‌کارت ضمن انجام کارهای روزمره بانکی خود با آن امتیاز و شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی فصلی بالا ببرید.

خبر خوب اینکه برای جمع‌کردن امتیاز بیشتر، این امکان به شما داده می‌شود تا روی یک سـپرده دو کارت دریافت کنید و این کارت را برای پرداخت هزینه‌های روزمره در اختیار همسر یا فرزندتان قرار دهید. در پایان هر فصل از سال، مبلغ تراکنش‌های تمامی وین‌کارت‌های شما جمع و به شما امتیاز بیشتری داده می‌شود.

دور جدید قرعه‌کشی وین‌کارت با تغییرات قابل‌توجهی برگزار خواهد شد. در این دوره تعداد جوایز از 251 به 444 جایزه و مبلغ آن نیز به یک میلیارد و دویست میلیون تومان افزایش‌یافته است. همچنین با توجه به اینکه قرعه‌کشی به‌صورت سه ماه یک‌بار برگزار می‌شود شانس و فرصت جمع‌آوری امتیاز برای دارندگان وین‌کارت افزایش‌یافته است.

هر فصل 444 جایزه نقدی به مبلغ 12 میلیارد ریال مشتمل بر 4 جایزه هر یک به مبلغ 1 میلیارد ریالی، 40 جایزه 100 میلیون ریالی و 400 جایزه 10 میلیون ریالی بین دارندگان وین کارت که حداقل یک تراکنش با کارت خود زده باشند قرعه‌کشی خواهد شد.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده امتیازات خود به صفحه وین کارت در سایت بانک سامان مراجعه کنید و یا با 0216422 تماس بگیرید.