به گزارش اکونا پرس،

 این رویداد با هـدف هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدعوین، معــرفی کسب و کارهای نوآور سرمایه‌گذاری شده توسـط شرکت شناسـا و همچنین تقویت و توان‌افـزایـی شبکه متعاملین این مجموعه برگزار شد. در بخشی از این رویداد، 21 تیم از استارت‌آپ‌های شناسا حضور داشتند که به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود در حوزه‌های تخصصی گوناگون پرداختند. همچنین این رویداد فرصتی برای آنها فراهم آورد تا علاوه بر معرفی کسب و کار خود، بتوانند از نظرها، پیشنهادها و همچنین فرصت‌های کسب و کاری بالقوه، از زبان مدیران حاضر در رویداد شوند. بازدیدکنندگان از این کسب و کارها نیز ضمن آشنایی بیشتر با عملکرد و موفقیت‌های مجموعه سبد سرمایه شناسا، در خصوص فرصت‌های کسب و کاری متناظر به بحث و تبادل نظر پراختند.

طنین پرداز پاسارگاد (توانبخشی شنوایی در حوزه سیستم کاشت حلزون شنوایی و تشخیص نارسایی شنوایی)، پداسیس (تجهیزات توانبخشی حرکتی با تکنولوژی روباتیک)، پارس تراوا توان افزای ذهن (تولید و ارائه خدمات در بخش تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و تحقیقاتی بر پایه الکترومغناطیس)، فن آسا (قاشق مخصوص بیماران مبتلا به پارکینسون)، آسانیسم (پلتفرم ارائه دهنده خدمات پرستار سالمند و پرستار کودک در منزل) و اسمارت مدیکو (اپلیکیشن مراقبت های روزانه فرد مبتلا به دیابت) از تیم‌های حاضر در رویداد، در حوزه سلامت بودند. همچنین تستیک (پلتفرمی برای هوشمندسازی آموزش و ارتباط بیشتر بین کادر مدرسه، دانش آموزان، خانواده و مشاوران)، کتاب پلاس (پلتفرم ارتباطی دینفعان کتاب شامل ناشران، فروشگاه هاو خریداران کتاب)، داستانپ (کسب و کار نوپا در حوزه سرگرمی و آموزش کودکان) و بلدشو (بستر آنلاین ترجمه و دوبله ویدیوهای آموزشی به زبان فارسی) تیم‌های فعال در حوزه ادتک و کیدتک حاضر در این رویداد بودند.

پرآب (مدیریت پروژه های آب و برق)، فیدیلیو (تولید محتوا در صنایع غذایی اعم از رستوران ها، کافه ها و شیرینی فروشی ها)، تری دی فست (خدمات پرینتر سه بعدی)، کی کوجا (موتور جستجوی مقاصد گردشگری بر پایه لوکیشن)، فیکس شو (خدمات آنلاین اتومبیل در محل مشتری)، لینکپ ( ارائه راهکارهای یکپارچه اینترنت اشیا)، رایفای ( اولین پلتفرم تیلیغاتی بر بستر وایفای) فاندوران ( ایجاد بستری برای تعریف پروژه‌های نوآورانه در حوزه‌های مختلف مانند طراحی محصول، بازی، کتاب و محیط زیست و جذب سرمایه جمعی برای تأمین مالی آن‌ها) پارس سدکو (هوشمندسازی عملیات تمیزکاری خطوط لوله) و ویلرنو (آموزش زبان بر مبنای استاندارد CEFR و با استفاده از قطعات فیلم های روز دنیا) تیم‌های فعال در سایر حوزه ها بودند.