به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این مراسم دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان و هفته ایثار و مقاومت به همکاران، بیان داشت: جا دارد تا از همه کسانی که در حفاظت از تمامیت ارضی کشورمان در دوران دفاع مقدس و پس از آن به عنوان جلوه های ایثار و از خودگذشتگی به جامعه معرفی شدند قدردانی کنیم.
وی افزود: آنچه امروز داریم ثمره مقاومت ها و ایستادگی های رزمندگان، جانبازان و ایثارگران است، کسانی که بزرگترین سرمایه خود را که جانشان بود در طَبَق اخلاص گذاشته تا دشمن را از نقشه شومی که داشت نا امید کنند و به عقب برانند. امروز هم باید این جلوه های ایثار و فداکاری را بتوانیم در جای جای کشورمان حس کنیم و آن را توسعه دهیم.
دکتر مرتضی اکبری با اشاره به عملکرد کارکنان بانک برای ارائه خدمت به هموطنان تاکید داشت: در بانک قرض الحسنه مهرایران به حمد الله روحیه فداکاری در بدنه اجرایی و به ویژه شعب بانک به خوبی دیده می شود و وظیفه ماست که این روحیه را تقویت کنیم.
وی ادامه داد: امروز بانک به لحاظ عملکردی و دستاوردها شرایط مطلوبی دارد و تردید ندارم اگر این روحیه ایثارگری تقویت شود شاهد به بار نشستن زحمات همکارانمان و اعتلای نام بانک قرض الحسنه مهرایران در اقتصاد کشور خواهیم بود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران خاطرنشان کرد: لازمه تقویت روحیه ایثارگری آن است که پیام رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس به خوبی به همکاران منتقل شود.
در ادامه جلسه، ایثارگران بانک قرض الحسنه مهرایران به ذکر خاطرات و دیدگاه های خود در دوران دفاع مقدس پرداختند و در انتها با اهدای لوح یادبود از سوی مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره از جانفشانی های آنان تجلیل به عمل آمد.

در متن این لوح سپاس آمده است:
« حفظ ثبات و امنیت کشور و حرکت پرشتاب ایران اسلامی به سمت رشد و توسعه همه جانبه، مرهون سعی بی بدیل و تلاش دلاورمردانی است که فداکارانه و ایثارگرانه جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و تا پای جان خویش از سرحدات ایران همیشه سرفراز ، دفاع نمودند.
بی تردید یاد و خاطره این تلاش مقدس، در ذهن یکایک زنان و مردان قدرشناس این مرز و بوم پایدار خواهد ماند و نسل های آینده نیز از این رشادت و پایمردی به نیکی یاد خواهند کرد.
و اینک، خداوند متعال را شاکریم که در چهارمین دهه حیات عزتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفتر استواری و پایمردی شما عزیزان جانباز هنوز و هماره گشوده است و توفیق یافته ایم که شاهد تداوم این همت والا، در عرصه خدمت به مردم غیور این مرز و بوم در قالب گستراندن چتر مهر و مهربانی شما در بانک قرض الحسنه مهر ایران باشیم.
همت سترگ شما را ارج می نهم و سلامت و بهروزی شما را از خداوند متعال مسالت می نمایم.
مهر وجودتان همواره درخشان ، گامهایتان استوار و توفیق روزافزون رفیق و یارتان باد.»