به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم صابری با تشریح وظایف اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی به بیان گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره کل پرداخت و با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک اظهار داشت: امنیت در بانک حرف اول را می زند و همکاران این اداره کل حافظ امنیت کارکنان و اموال مشتریان هستند.

رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران برخورد مناسب با مشتریان و همکاران را از جمله وظایف مهم همکاران این اداره کل عنوان کرد و گفت: این موضوع در جذب منابع بسیار موثر است.

صابری در ادامه افزایش پوشش تصویری دوربین های مداربسته واحد های بانک از 67 به 97 درصد، جداسازی محوطه ادارات مرکزی از بیمارستان، ایجاد سیستم کنترل تردد مراجعان و حمل بزرگ ترین محموله تاریخ بانکداری کشور را از جمله اقدامات مهم این اداره کل عنوان کرد.

همچنین در این مراسم مدیرکل اداره حفاظت از اماکن و پدافند غیرعامل سازمان حراست کل کشور با بیان این که کارکنان بخش حفاظت فیزیکی و فنی بانک وظیفه خطیر و مهم امنیت بانک را  بر عهده دارند، افزود: این عزیزان به عنوان چشم بینا، گوش شنوا و بازوی توانمند بانک، نقش تاثیرگذار و مهمی در پیشگیری از آسیب ها و حفظ و حراست از اموال بانک و مشتریان دارند.

وی کار کارکنان حفاظت فیزیکی و فنی را ایجاد نظم وانضباط در سیستم ، ایجاد امنیت در سطح واحدهای مختلف بانک و حفظ و حراست و نگهداری از اموال بانک دانست و گفت:  کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران باید در جهت به کارگیری همه توان و ظرفیت های خود جهت تقویت و ارتقای امنیت در حوزه فعالیت بانک بیش از پیش گام بردارند .

 

در بخشی از این مراسم با اهدای لوح ،جمعی از کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک به جهت تلاش و کوشش در پیشبرد اهداف بانک مورد تقدیر قرار گرفتند.