به گزارش اکونا پرس،

سید باقر فتاحی در حاشیه بازدید از سی و دومین نمایشگاه صنایع‌دستی گفت: حوزه صنایع‌دستی محور توسعه، اشتغال و رونق تولید در جامعه است و می‌توان این تولیدات را به خارج از کشور صادرات نمود و این بدین معنی است که تولیدات صنایع‌دستی ارزآور است.

وی با اشاره به قابلیت‌ها و خصوصیات صنایع‌دستی در حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال افزود: صنایع‌دستی، از دیرباز عامل ایجاد اشتغال و درآمد به‌ویژه در مناطق روستایی و عشایری بوده است و امروزه نیز به‌رغم گسترش محصولات صنعتی در تمام کشورها، صنایع‌دستی نه‌تنها ارزش خود را از دست نداده است، بلکه هرروز بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد.

در ادامه این بازدید عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از غرفه تعاونی‌های صنایع‌دستی با مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های فرش دستبافت دیدار و در خصوص ایجاد تعامل بیشتر جهت بهره‌مندی کارکنان بانک توسعه تعاون از خدمات این اتحادیه گفتگو نمود.

گفتنی است بانک توسعه تعاون باهدف خدمت‌رسانی به تعاون گران و صنعتگران و نیز مشارکت در طرح رونق تولید و طرح اشتغال پایدار روستایی با برپایی غرفه در نمایشگاه بین‌المللی حضور یافته است.

شایان‌ذکر است غرفه بانک توسعه تعاون در سی و دومین نمایشگاه صنایع‌دستی در سالن شماره 8 نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت 10 الی 18 تا نهم شهریورماه آماده پذیرش مراجعین و علاقمندان می‌باشد.

pic for news 3_5d63e96d7d300