به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، حسن تلیکانی در سفر به استان فارس جلسه ایی با حضور نجدی مدیر امور استان ها ، رحیمی رئیس اداره کل مبارزه با پولشویی و تمامی کارکنان شعب و دوایر ستادی این استان برگزار کرد.
وی در این همایش با اشاره به عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران بیان داشت: این بانک، دارای منابع انسانی غنی با پتانسیل های بالقوه ای است که باید از این ظرفیت ها در جهت معرفی بیشتر بانک به مردم ، توسعه خدمات و حل مشکلات و برداشتن موانع برای دستیابی به اهداف سازمانی استفاده کرد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ضمن تشریح ریسک اعتباری و ریسک نقدینگی راهکارهایی به منظور جذب منابع بیشتر و دستیابی به بازارهای هدف ارائه نمود و خاطر نشان ساخت: تمامی کارکنان در رده های مختلف سازمان باید با تلاش همه جانبه سهم بانک از منابع قرض الحسنه شبکه بانکی کشور را افزایش دهند.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز گفت: تعامل صف و ستاد یکی از مهمترین عوامل موفقیت و ادامه حیات یک بانک می باشد و سازمانی همواره موفق است و به اهداف عالیه خود دست می یابد که تمامی کارکنان آن در جهت رسیدن به اهداف مشترک مجموعه تعامل و همکاری مداوم داشته باشند.
نجدی ادامه داد: ما باید از تمام ظرفیت ها در استان به منظور برقراری تعامل بیشتر و پشتیبانی همه جانبه در جهت رسیدن به اهداف متعالی سازمان استفاده کنیم تا بدینوسیله ضمن بررسی مشکلات موجود راهکارها و برنامه های شعب در راستای رسیدن به اهداف سازمان را مورد بررسی قرار دهیم. 
بنا بر این گزارش، مشارکت تمامی پرسنل شعب و دوائر ستادی در امر بازاریابی و جذب منابع جدید و مطلوب، معرفی و استفاده از طرح های بانک، تعیین بازارهای هدف سازمانی، کنترل و کاهش مطالبات و ارائه پیشنهادات، ایده و راهکارهای عملیاتی توسط کارکنان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
شایان ذکر است، در ابتدای این جلسه رحیمی رئیس اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم مطالبی را در خصوص راه کارهای پایین آوردن ریسک در بانک قرض الحسنه مهر ایران ارائه نمود.