به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: این مراسم با برگزاری برنامه‌های جذاب و شاد در قالب؛ اجرای گروه‌‌ کودک، اجرای نقالی معنوی و مذهبی توسط آوا فیاضی، موسیقی معنوی و مذهبی توسط امید معنوی، تبیین احکام و آموزه‌های دینی متناسب با روحیات کودکان توسط حجت الاسلام محمدی و مسابقه اجرا گردید که مورد استقبال فرزندان کارکنان قرار گرفت و متن پیام دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران توسط حجت الاسلام اسدی نائب رئیس شورای فرهنگی بانک قرائت شد.

همچنین فرزندان کارکنان به سن تکلیف رسیده‌‌ کارکنان واحدهای ستادی و اجرائی با اهداء لوح سپاس دکتر شیری مدیرعامل بانک مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است: مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان مدیریت‌های شعب استانها نیز با حضور ائمه جماعات، مدیران و همکاران بانک و فرزندان آنان صورت جداگانه برگزار می‌شود.

شایان ذکر است: متن پیام دکتر شیری بدین شرح می باشد.

بسمه تعالی

    ضمن عرض تبریک خلعت زیبای تکلیف که برتن پوشیده اید، اذعان دارم این لباس زیبا برازنده یکایک شما عزیزان است. بی تردید سن تکلیف برای انسان ها از امتیازات ویژه ای برخوردار و مایه افتخار آنهاست و از دستورات الهی و دین مبین اسلام است. هدف از برگزاری جشن تکلیف از طریق سازمان ها و نهادها نیز ترویج فرهنگ و آموزه های دینی و توسعه عفاف و حجاب در جوامع بشری است. در حقیقت جشن تکلیف سرآغاز اطاعت و بندگی است و براین باور هستیم که هیچ چیز به اندازه عبادت، بندگی و سخن گفتن با خداوند آدمی را به آرامش نمی رساند و برگزاری اینگونه جشنها، یادمان و خاطره آشنائی شما نونهالان عزیز با وظایف و فرامین الهی است. اذعان داریم که شما نوگلان عزیز به سن پاکی و طهارت رسیدید و عبادت و بندگی شما قطعاً در درگاه احدیت مقبول است و از امروز اولین فرمان و عبادت برای شما قرائت نماز و سخن گفتن با معبود و پروردگار هستی است. در پایان امیدوارم همواره در پناه ایزد منان در انجام فرائض دینی و همچنین تمامی دوران زندگی و تحصیلات موفق و سربلند باشید. 

NewsImage (7)

NewsImage (8)