به گزارش اکونا پرس،

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی روز دوشنبه اول مهرماه سال جاری در جمع بسیجیان این بانک با بیان مطلب فوق و گرامیداشت هفته دفاع مقدس،به چگونگی شکل گیری بسیج در کشور ونقش آن در سازماندهی جامعه برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی گفت: معجزه بزرگ حضرت امام (ره) این بود که باور مردم،شخصیت دادن به مرد و محور قراردادن آنان و خود را خادم مردم دانستن را ترویج و فرهنگ بسیجی یعنی فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی، اخلاق، تدین، اخلاص،خدمت و ..... را در جامعه نهادینه کرد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،خدارحمی با بیان اینکه وظیفه امروز ما در بانک کشاورزی و در کشور عمل به همان باورها وتبعیت از همان فرهنگ است افزود: به عبارت دیگر باید راهی را انتخاب کنیم که کشور و بانک پرتوان تر و شکوفاتر  از هر زمان دیگر حرکت کنند.

 وی اضافه کرد: باید زمینه و شرایطی را به وجود آوریم تا اخلاق کارگزاری به طور کامل رعایت و اجرا شود. همچنین باید در مسیری قرار گیریم که به تنظیم و بهبود امور مردم بیانجامد. مواجهه آگاهانه ایی که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است همین جا معنی پیدا می کند ، یعنی در شرایط پرتنش فعلی که دشمنان بد عهد ما به وجود آورده اند اعتماد افزایی و اطمینان سازی کنیم.

خدارحمی خاطر نشان کرد: این اعتمادسازی و اطمینان دهی با درستکاری و روحیه بسیجی و متابعت از همان فرهنگ ناب به دست می آید و امیدوارم همکاران بسیجی در بانک کشاورزی مشوق و مروج چنین روحیه ای باشند.

خدارحمی در بخش دیگری از سخنان خود کارکنان بانک کشاورزی و نقش آنان در خدمت رسانی به شریف ترین اقشار کشور را عملی بسیجی و ناشی ازتفکر و فرهنگ بسیجی توصیف کرد و افزود: همان طور که بارها اشاره کرده ام، تک تک کارکنان بانک کشاورزی به معنای واقعی بسیجی هستند  یعنی در ارایه خدمت به هموطنان مصمم اند و با ارایه خدمات متنوع از یکدیگر سقبت می گیرند و کارنامه ای روشن و پرافتخار از خود برجا گذاشته اند.

مدیرعامل بانک کشاورزی از بسیجیان بانک و از مجموعه اقداماتی که برای بسط فرهنگ بسیجی و بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام داده اند  تشکر و ابراز امیدواری کرد: بسیجیان همچون همیشه در اجرای برنامه های خود رضایت خدا و مردم را  در نظر بگیرند.

بر اساس این گزارش، پیش از سخنرانی مدیرعامل بانک کشاورزی محمد صدیق فرمانده حوزه  مقاومت بسیج این بانک گزارش مفصلی از عملکرد 8 ماه گذشته این حوزه  ارایه و خاطر نشان کرد: نزدیک به 10 هزار نفر در بانک کشاورزی عضو بسیج هستند و بر اساس آمارها و سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی جذب حداکثری و 100درصدی در این حوزه محقق شده است.