به گزارش اکونا پرس،

حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون  در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان کهگیلویه و بویر احمد که به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال 98 در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: حدود ۱،۵درصد امکانات بانک توسعه تعاون به لحاظ نیروی انسانی، تعداد شعب و تجهیزات بانکداری الکترونیک در استان کهگیلویه و بویر احمد بکار گرفته‌شده است و ۴درصد ضمانت‌نامه‌های بانک در این استان صادر گردیده است.

وی افزود: ۷۶هزار نفر از شهروندان این استان در زمره مشتریان بانک توسعه تعاون به‌حساب می‌آیند و ۱.۶درصد تسهیلات بانک در این استان پرداخت‌شده است.

مهدیان با اشاره به این‌که یک درصد درآمد مشاع و غیر مشاع بانک توسعه تعاون حاصل فعالیت بانکی مدیریت شعب استان کهگیلویه و بویر احمد می‌باشد گفت: انتظار مدیران ارشد بانک تحقق برنامه‌های جذب منابع در سطح بالاتر می‌باشد تا امکان ارائه تسهیلات توسعه‌ای به واحدهای تعاونی و تولیدی در سطح مناسب فراهم گردد.

همچنین سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره این بانک گفت: مزیت‌های قابل‌توجه صنعتی و اقتصادی در شهرهای استان کهگیلویه و بویر احمد مشاهده می‌شود و قابلیت توسعه حجم بانکداری توسعه‌ای بانک توسعه تعاون در این استان وجود دارد.

در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، محمدمهدی احمدی مدیر امور بازرسی، احمد محمدی مدیر امور شعب و پرویز اسدی مدیر امور حقوقی بانک توسعه تعاون عملکرد بانک در این استان را در ابعاد تخصصی بررسی کردند و سید مهدی میراب‌باشی مدیر شعب استان کهگیلویه و بویر احمد، معاون و روسای شعب این استان در مورد برنامه‌ها و عملکرد استان گزارش و توضیحاتی را ارائه نمودند.