به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، حسن تلیکانی بیان داشت: با وجود رقابت میان خدمات بانکی، تنها قضاوت مشتری است که میزان توانمندی بانک را رقم می زند .
وی افزود: تامین مالی خرد جامعه در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، سرعت در انجام عملیات بانکی، ارائه خدمات برتر و همچنین برقراری ارتباط مناسب با مشتری از عواملی است که اعتماد مشتریان را جلب کرده و آنان را به مشتری پایدار تبدیل می کند.
شایان ذکر است، این دوره از بازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان و ارزیابی عملکرد شعب، بررسی رعایت اصول مشتری مداری و موازین اخلاقی، تجزیه و تحلیل منابع استان به تفکیک شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.
در این سفر، از شعب کامیاران، دیواندره، سقز، مریوان و تمامی شعب سنندج بازدید به عمل آمد و رهنمودهای لازم درخصوص جذب منابع پایدار، کنترل مصارف، تکریم مشتریان و وضعیت ساختمانی شعب توسط عضو هیات مدیره بیان شد.
گفتنی است، فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی، اخوان رییس اداره کل اعتبارات و بین الملل و سالم نژاد کارشناس امور استان ها نیز در این سفر عضو هیات مدیره را همراهی کردند.