به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان جنوبی، خدارحمی در این نشست که روز دوشنبه 15 مهر برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان بانک در استان ، اقدامات یکایک آن ها را در پیشبرد اهداف بانک موثر دانست و اظهار داشت: امروز به دلیل عملکرد بسیار خوب و خدمت رسانی شایسته به به قشر وسیع و مولد کشور ، موقعیت و جایگاه بانک کشاورزی در نظام  بانکی کشور بسیار خوب است و  مردم و مسئولان از عملکرد ما رضایت دارند .

وی افزود: حفظ جایگاه مطلوب بانک کشاورزی، نیازمند تلاش ، نوآوری و پیگیری بیشتر است؛ تزریق 450 هزار میلیارد ریال منابع جدید توسط بانک کشاورزی به بخش کشاورزی به منظور پشتیبانی بیشتر از کشاورزان صورت گرفته است.

مدیر عامل بانک کشاورزی با تاکید بر این که با تلاش و هماهنگی بیشتر می توان از تحریم های ظالمانه عبور کرد، گفت: در شرایط و موقعیت کنونی کشور هیچ عملی بالاتر و بهتر از حمایت از تولید ملی نیست و عملکرد بانک کشاورزی در تامین امنیت غذایی این مرز و بوم ، همسنگ مجاهدت هایی است که در دفاع از کشور انجام می شود.

خدارحمی توجه به طرح ملی توسعه کشت گلخانه ای را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: اهمیت این طرح در صرفه جویی در مصرف آب،کیفیت بالای محصول،تولید محصول خارج از فصل و بهره وری بیشتر است و بر اساس تعهد انجام شده باید 5800 هکتار طرح گلخانه ای اجرا شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود خواستار تلاش بیشتر همکاران در زمینه وصول مطالبات، جمع آوری منابع ارزان قیمت و حرکت به سمت توازن مالی ،تلاش برای فعال کردن پایانه های فروش، رشد حساب های قرض الحسنه  ، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف کاغذ از راه توسعه فناوری های جدید و ترویج استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک شد.

بر اساس این گزارش، حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و همایش روز ملی روستا ، دیدار با روسای شعب شهرستان های بیرجند، سربیشه، خوسف و حاجی آباد ، بازدید از مدیریت و شعب مرکزی بیرجند، مدرس و طالقانی و  نشست و گفت و گو با مدیرعامل و کارشناسان بانک ملی  درباره طرح بزرگ مشارکتی سیمان باقران، از جمله برنامه های مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر به استان خراسان جنوبی بود.