به گزارش اکونا پرس،
 
 
به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، محمد احمدی آذر رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت با اشاره به برنامه های این بانک برای خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: همزمان با پویش پیاده روی اربعین حسینی و با اتخاذ تمهیدات لازم، نیاز هموطنان را به خدمات بانکی از طریق  23 دستگاه خودپرداز در مسیر پیاده روی مرتفع می کنیم .

وی افزود: بانک تجارت در بازه زمانی نیمه دوم مهر ماه برداشت وجه از این دستگاه ها را صرفا برای دارندگان تجارت کارت تا سقف 5 میلیون ریال افزایش داده است. 

رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به اینکه دستگاه های خودپرداز منتخب کاملا در مسیر تردد زائرین قرار دارند  یاد آور شد: دستگاه های خودپرداز مستقر در شعب بانک تجارت استانهای خوزستان ، کرمانشاه و ایلام در شهرهای منتهی به پایانه های مرزی شامل خرمشهر، آبادان ، هویزه، اندیمشک، سوسنگرد، حمیدیه، کنگاور، اسلام آباد، قصر شیرین، کرند غرب، صحنه، ایلام ، ایوان، چوار ، دهلران و مهران در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته نیاز زوار کربلا را به وجه نقد و سایر خدمات بانکی مرتفع خواهند کرد.  

مشتریان برای اطلاع از اسامی و محل استقرار دستگاه های خودپرداز بانک تجارت می توانند با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل نموده و یا به سایت www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.