به گزارش اکونا پرس،

عباس نجفی ،عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان کرمان که به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال 98 در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: سامانه همراه بانک و اینترنت بانک توسعه تعاون از قابلیت‌های مناسبی برای سهولت استفاده عموم برخوردار است و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهره مندی مشتریان از این سامانه و افزایش ضریب بانکداری الکترونیک بانک توسعه تعاون در حال اجراست.

وی با بیان عملکرد استان کرمان گفت: مانده تسهیلات اعطایی استان در حال حاضر بالغ بر ۴۳۳۰ میلیارد ریال می‌باشد و تسهیلات پرداختی طی سالهای ۹۷ و ۹۸ افزون بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

وی با اشاره به این که حدود ۴.۵ درصد امکانات بانک توسعه تعاون به لحاظ شعبه، نیروی انسانی و تجهیزات بانکداری الکترونیک در استان کرمان بکار گرفته شده گفت: این استان در سال ۹۷ به ارزش ۱۱۰۰ میلیارد ریال و در شش ماهه ابتدایی سال جاری به ارزش ۸۰۳ میلیارد ریال ضمانت نامه صادر نموده و با این کارنامه سهم ۶ درصدی از مجموع عملکرد بانک در این شاخص را رقم زده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با بررسی عملکرد کرمان در بهره گیری از محصولات بانکی گفت: ۱۲ درصد عملیات اجرا شده بانک در طرح همراه در این استان صورت گرفته است.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه و محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان کرمان را بررسی نمودند و حمید رضا حکمتی نیا مدیر امور شعب استان کرمان، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

f010558d-6bf3-4ba2-9b5f-ee1f34e38081