به گزارش اکونا پرس،

حجت اله مهدیان ،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان همدان گفت: تجهیز مناسب منابع سپرده‌ای شرایط بهتری را برای نقش‌آفرینی بانک در اعطای تسهیلات به تعاون گران و کارآفرینان فراهم می‌آورد. بر این اساس واحدهای بانکی لازم است نسبت به ایجاد ترکیب مناسبی از منابع سپرده‌ای مطابق برنامه‌های ابلاغی اقدام نمایند.

مهدیان با بررسی عملکرد استان همدان گفت: این استان در ایجاد ترکیب مناسبی از منابع سپرده‌ای مطابق هدف بانک عمل نموده است. وی افزود: سرانه مانده منابع شعب بانک توسعه تعاون در همدان ۳۳۷میلیارد ریال می‌باشد که به استاندارد متوسط نظام بانکی استان نزدیک گردیده است.

مهدیان خاطرنشان کرد: نسبت مصارف به منابع استان بالاتر از صد است که نشان‌دهنده این است که بانک توسعه تعاون برای حمایت از کارآفرینان و تعاون گران و ایفای تعهدات توسعه‌ای در استان همدان، اهتمام کافی داشته است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ارزش ضمانت‌نامه صادره در استان همدان را بالغ‌بر ۶۳۰میلیارد ریال اعلام نمود که حدود ۲.۴درصد مجموع عملکرد بانک را تشکیل می‌دهد.

سید باقر فتاحی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با بررسی عملکرد استان در طرح‌های ملی و تکلیفی گفت: از ابتدای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون ۵۲۵میلیارد ریال تسهیلات در این بخش پرداخت گردیده است.

در این جلسه شریفی ،مدیر امور طرح و برنامه، ذوالفقاری، مدیر امور مالی، مشکی ،مشاور مدیرعامل، ارجمند، مدیر امور سرمایه انسانی، البرزی ،مدیر امور اعتباری، محمدی، مدیر امور شعب و احمدی ،مدیر امور بازرسی بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان همدان را بررسی نمودند و کیومرث زندیه مدیر شعب استان همدان، معاونین وی و روسای شعب استان راهکارها و برنامه‌هایی را برای بهبود شاخص‌ها مطرح کردند.