به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان که امروز (23 مهر و 15 اکتبر) که با حضور شهردار تهران، رییس سازمان بهزیستی، معاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل انجمن نابینایان، قائم مقام انجمن نابینایان، مدیر کل سلامت شهرداری تهران، مدیرکل دفتر توانمند سازی سازمان بهزیستی، سازمان‌های مردم نهاد و جمعی از نابینایان، هنرمندان و ورزشکاران در ایوان شمس برگزار شد مهدی احمدی، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن به نیابت از رحیمی انارکی، مدیر عامل بانک مسکن لوح تندیس روز جهانی نابینایان را از انجمن نابینایان دریافت کرد.

در این مراسم قائم مقام انجمن نابینایان از همکاری بانک مسکن با روشندلان و توجه به کمیت و کیفیت خدمات بانک مسکن تشکر و قدردانی کرد و خواستار ارایه خدمات بیشتر به روشندلان در حوزه مسوولیت های اجتماعی شد.

به گزارش هیبنا، در مراسم روز جهانی نابینایان مهدی احمدی رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن با اظهار خرسندی از اینکه بانک مسکن همواره حامی روشندلان بوده، عنوان کرد : بانک مسکن با راه انداز سامانه آوا همواره حامی ترویج فعالیت های فرهنگی در میان روشندلان عزیز بوده و هست.

وی افزود: بانک مسکن همیشه به عنوان یک بانک دولتی در کنار آن بزرگواران در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی و از طریق ارایه خدمات بانکداری الکترونیک موفق به راه اندازی زیرساخت یکپارچه، متمرکز و هوشمند گفتاری به منظور سهولت کاربری روشندلان عزیز در استفاده از خدمات درگاه ها و ابزارهای پرداخت شده است و همچنین قابلیت ارایه سرویس های کلامی در درگاه های مختلف بانکداری الکترونیک را فراهم نموده است، که از مزایای استفاده از آن، تسهیل خدمات بانکی به صورت مستقل و بدون نیاز به همراه، برای استفاده کنندگان از این سامانه می باشد.

متن تقدیر از رحیمی انارکی مدیر عامل بانک مسکن به شرح زیر می باشد:

به نام و یاد آفرینش گر نور و روشنایی

بعضی داشتن را ترجیح می دهند، بعضی بخشیدن را، گروهی خوردن را دوست دارند، دسته ای خوراندن به گرسنگان را، جمعی شیک پوشیدن را مهم می دانند و برخی خوب پوشاندن را به دیگران، ولی همه ما"دیدن"را حاضر نیستیم از دست بدهیم! هرچند دیدن ایثار و نیت خیر شما دیده ای دیگر می خواهد و چشمانی که شعاع محبت را دریابد.

جناب آقای رحیمی انارکی، مدیر عامل محترم بانک مسکن فروغ درخشان و امواج تابان اقدام شما را قدر می نهیم.

 

  •