به گزارش اکونا پرس،
به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: دکترشیری در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کارکنان استان و ابراز رضایت از حجم فعالیت‌های درحال انجام استان به تشریح اهم اهداف بانک درسال جاری پرداخت و گفت: انشالله بانک با رسیدن به سوددهی و تثبیت مناسب و افزایش توان رقابت با سایر بانک‌ها و دستیابی به جایگاه موردانتظار و همچنین انجام مأموریت های مرتبط با بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درسال آینده موفق تر خواهد بود.
وی تصریح کرد: برنامه افق بلندمدت پست بانک ایران را برای پنج سال آینده تنظیم و از ابتدای سال ۱۳۹۹ اجرای آن را عملیاتی می‌کنیم. با اجرای این برنامه دیگر بحث زیان‌دهی و تثبیت را نداریم و مثل بانک‌های تراز اول کشور، حرکت اصولی و منطقی خود را تا تبدیل‌شدن به بانک تخصصی حوزه IT و ICT و بزرگترین بانک مناطق محروم و کمترتوسعه‌یافته کشور دنبال می‌کنیم.
شیری تاکید کرد: البته این مهم با اجرای بانکداری دیجیتال و با توجه به توانمندهای پست بانک ایران در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دست یافتنی است.
مدیرعامل افزود: در ابتدای سال جاری، برنامه‌های واحدهای صف را ترسیم کرده و به شعب و مناطق ابلاغ کردیم و براساس آن و عملکرد، مزایا و پاداش به کارکنان پرداخت می شود.
وی در ادامه با اشاره به طرح پویش کارکنان اظهارداشت: هریک از کارکنان شعب برمبنای عملکرد و تحقق اهداف و شاخص‌های تعیین شده، از پاداش مربوطه برخوردار می‌شوند و درصورت عدم دستیابی به هدف، این سهم تا پایان سال برای آن شعبه محفوظ می‌ماند تا درصورت تحقق هدف از آن برخوردار شوند.
شیری با اشاره به کاهش ۳۰درصدی توقف و عدم سرویس‌دهی دستگاه‌های خودپرداز تصریح کرد: بانک مجموعه‌ درهم تنیده‌ای از سامانه ها و خدمات الکترونیک و کارکنان است که با همکاری هم، عملکرد بانک را پشتیبانی می‌نمایند.
وی در ادامه از رشد 3.5 برابری بانکداری بین‌الملل درشش ماهه اول سال۱۳۹۸نسبت به زمان مشابه درسال گذشته خبر داد و گفت: قطعاً با برنامه‌ریزی درست عملکرد بهتری در این حوزه خواهیم داشت.
شیری درپایان تأکید کرد: به همت کارکنان توانا و متعهد، عملکرد بانک رشد خوبی داشته و انشالله به زودی جشن سودهی را با کارکنان زحمتکش برگزار خواهیم کرد.
فردین امیری مدیرشعب پست بانک استان ایلام نیز در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد استان به کسب رتبه پنجم کشوری در پایان شش ماهه اول سال جاری اشاره کرد و بر عزم جدی کارکنان استان برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر در پایان سال تأکید کرد.
همچنین در این جلسه هریک از کارکنان، دیدگاه و نظرات خود را مطرح نموده و دکتر شیری نیز به دقت موارد مطرح شده را استماع و درپایان توضیحات لازم به آنان ارائه کرد.
گفتنی است: دکترشیری در سفر به استان ایلام از پایانه مرزی مهران محل تردد زائران اربعین حسینی، مراکز ارائه خدمات پست بانک ایران در این پایانه ازجمله دستگاه‌های خودپردازسیار، شعب شهرستان‌های مهران و سرآبله و مدیریت شعب استان و همچنین از طرح مرغداری ۶۰ هزار قطعه‌ای تأمین مالی شده توسط این بانک بازدید کرد.