به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بازدید با هدف ایجاد تعامل مستقیم با روسا و کارکنان شعب، بررسی و ارزیابی عملکرد و فعالیت های صف و ستاد در حوزه تجهیز منابع و دستیابی به بالاترین سطح رشد، رعایت نسبت مصارف به منابع، وصول حداکثری مطالبات، اجرای بهینه طرح های بانک، نحوه اجرای سامانه های جدید توسط همکاران، بانکداری الکترونیک و تجزیه و تحلیل شاخص های موثر در برنامه عملیاتی صورت گرفت.
در این سفر دو روزه از شعب خرمشهر، امام خمینی(ره)، مرکزی زنجان، ایجرود و امیر کبیر بازدید به عمل آمد و رهنمودهای لازم برای حرکت در مسیر اهداف بانک و رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع توسط رییس هیات مدیره و مدیر امور استان ها به مجموعه ی پرسنل ارائه شد.
در ادامه، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه مدیر امور استانها و مدیر شعب استان زنجان با فرمانده و معاونان ستاد انتظامی استان دیدار و گفتگو کرد.
محسن پدرام ضمن تمجید از مجموعه فرماندهان و کارکنان جان بر کف نیروی انتظامی، استقرار نظم و امنیت در جامعه را مرهون زحمات، مجاهدت ها، ایثارگری ها و جان فشانی های سربازان سبز پوش ولایت دانست و با اشاره به عمق تعاملات بانک قرض الحسنه مهر ایران و نیروی انتظامی در سطح کشور، اظهار امیدواری کرد تا سطح تعاملات بانکی میان دو مجموعه بیش از پیش تقویت شود.
وی، با اشاره به فلسفه تاسیس و عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران، گزارش مبسوطی از جامعه ی هدف، خدمات، تعداد شعب و پرسنل و تسهیلات اعطایی آن در بخش های مختلف ارائه نمود.
سردار جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان نیز همکاری های میان دو مجموعه را بی نظیر برشمرد و فضای فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران را کاملا شفاف، سالم، بدون شبهه و منطبق با اصول شرعی و ارزش های ناب اسلامی دانست که در بستر آن می توان شاهد تحقق امنیت اقتصادی و اجتماعی نیز بود و نسبت به تقویت روابط فی مابین تاکید کرد.
برگزاری نشست هم اندیشی با کارکنان صف و ستاد مدیریت شعب استان زنجان از دیگر برنامه های رییس هیات مدیره و مدیر امور استان ها بود.
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در این گردهمایی بیان داشت: رفتار حرفه ای، سلامت و صداقت کاری، مسئولیت پذیری، جلب اعتماد و رضایت مشتریان از عمده ترین ابزارهای تبلیغ و ماندگاری بانک قرض الحسنه مهر ایران است.
محسن پدرام با بیان موفقیت های سال جاری بانک، این دستاوردهای چشمگیر را مرهون عنایات و الطاف الهی، برنامه ریزی و حرکت سنجیده و تدبیر مدیران بانک و کارکنان ساعی شاغل در تمامی رده های شغلی صف وستاد دانست و بر حفظ، تداوم و تعالی این جایگاه و رتبه ارزشمند ملی و بین المللی تاکید نمود.
در ادامه، یوسف نجدی مدیر امور استان ها نیز، بازاریابی را وظیفه همه پرسنل دانست و تجهیز منابع به عنوان شریان حیاتی بانک را منوط به مشارکت و همکاری همگانی برشمرد.
مدیر امور استان ها در این گردهمایی انعقاد تفاهم نامه های معتبر کشوری، برگزاری موفقیت آمیز مجمع سالیانه، کسب عناوین جهانی بانک، راه اندازی سامانه های برنامه عملیاتی، بایگانی هوشمند اسناد و ارتباط آنلاین با سامانه ثبت احوال را بخشی از توفیقات بانک در نیمه نخست سال ۹۸ دانست.