به گزارش اکونا پرس،

محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی بانک توسعه تعاون در نوبت صبح دومین روز کارگاه آموزشی مدیران ارشد، ستادی و استانی این بانک در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان مرکزی گفت: افزایش صدور ضمانت‌نامه، اعتبار اسنادی و تسهیلات کارمزد محور در واحدهای استانی و شعب بانک شرایط مناسبی برای رشد درآمد غیر مشاع بانک فراهم نموده و این شاخص بالغ‌بر ۲هزار میلیارد ریال محقق گردیده است.

وی افزود: درآمد مشاع بانک با سهم ۸۱درصدی سرفصل درآمد، ۸۳۶۱میلیارد ریال بوده است.

ذوالفقاری با اشاره به تجهیز ۱۴۵هزار میلیارد منابع سپرده‌ای در این بانک گفت: اعطای ۱۴۲هزار میلیارد تسهیلات توسعه‌ای به تعاون گران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی با رعایت مأموریت توسعه‌ای بانک صورت گرفته است.

ذوالفقاری ترکیب بهینه منابع را در تحقق مطلوب شاخص‌های واحدهای استانی و شعب مهم ارزیابی نمود و گفت: ۱۲مدیریت استانی با رعایت صحیح اصول پذیرش منابع سپرده‌ای و اعطای بهینه تسهیلات؛ تراز عملکرد مالی خود را مطابق برنامه تنظیم نموده‌اند و سایر استان‌ها نیز تراز مالی خود را به سمت اهداف تدوین‌شده پیش می‌برند.

مدیر امور مالی بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: فروش اموال مازاد و تملیکی در راستای عمل به قانون رفع موانع تولید در دستور کار جدی این بانک بوده و کلیه واحدهای استانی در راستای اجرای سریع و صحیح این قانون هدایت می‌شوند.