به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، نادر خواجه حق وردی قائم مقام مدیرعامل این بانک در آیین افتتاح مدرسه "امید تجارت" روستای "کورو بن حصار" که با حضور مقامات محلی برگزار شد،گفت: این بانک در قالب طرح محرومیت زدائی از ابتدای سال تاکنون پنج مدرسه در مناطق کم برخوردار کشور افتتاح کرده و شش واحد دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

قائم مقام بانک تجارت ابراز امیدواری کرد این مدرسه که با تلاش و همدلی مردم، مسئولان و کمک های مالی بانک تجارت احداث و به بهره برداری رسیده ، پرورش دهنده دانش آموزانی نخبه برای فردای این مرز و بوم باشد.

حق وردی با اشاره به مشارکت بانک تجارت در طرح سالم سازی آب شرب روستایی به بیش از204روستاهای سیستان و بلوچستان افزود: این بانک همچنین در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی برای آزادی زندانیان غیر عمد و درمان بیماران صعب العلاج نیز در حد توان همکاری داشته است .

وی یادآور شد: افتخار ما این است که امروزمیلیون ها نفر از مردم کشور به عنوان مشتریان با اعتماد به بانک تجارت منابع خود را در این بانک پس انداز کرده اند و بانک نیز به پاس این اعتماد توانسته با اعطای انواع تسهیلات به 8 و نیم میلیون نفر از مردم به یاری آنها بشتابد.این بانک در کنار پرداخت تسهیلات و یاری رساندن به مناطق محروم، در زیربناهای اقتصادی به ویژه احداث پتروشیمی، بزرگراه ها، سدسازی  و...مشارکت داشته است.

در آیین افتتاح مدرسه "امید تجارت"مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ، فرماندار، امام جمعه، نماینده مجلس شورای اسلامی و تعدای از مدیران و مسئولان شهرستان شهرستان بشاگرد و اهالی روستای "کورو بن حصار" حضور داشتند.

بشاگرد منطقه ای کوهستانی ازسه بخش مرکزی ، گافروپارامون و گوهران و 270 روستا و آبادی تشکیل شده و در فاصله 260 کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.