به گزارش اکونا پرس،

همکاران ارجمند و نمایندگان معزز شرکت

حلول ماه پرفیض و برکت ربیع الاول و‌ ولادت خجسته پیامبر مهربانی و صلح و منادی یکتاپرستی و وحدت،‌ حضرت محمد مصطفی(ص) را تبریک و شاد باش می‌گویم و خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم که پس از گذشت سال‌ها از حضور اینجانب در بیمه البرز، ‌بار دیگر توفیق خدمت در این شرکت معظم و همراهی با شما عزیزان را به من عطا فرمود و از همراهی با خانواده بزرگ بیمه البرز که به فعالیت حرفه‌ای در صنعت بیمه کشور همواره پایبند هستند و برای خدمت به آحاد جامعه مشتاقانه و خالصانه تلاش می‌کنند، ابراز خرسندی می‌کنم.

نتیجه این تلاش و اشتیاق یکایک همکاران عزیز در همه سطوح، اعتمادی است که مردم به بیمه البرز به عنوان خوش‌نام‌ترین و مشتری‌مدارترین شرکت بیمه دارند.

امروز پس از گذشت شش دهه از فعالیت بیمه البرز و در شرایط حساس کنونی کشور و دشواری‌های اقتصادی  ناشی از تحریم های ظالمانه علیه ایران عزیز، نقش شرکت بیمه البرز به عنوان سومین شرکت بزرگ بیمه کشور در مقابله با تحریم‌های ناعادلانه و اعطای آرامش به جامعه پر رنگ تر از گذشته است. بیمه البرز طی شصت سال گذشته در شرایط دشوار کشور از جمله دوران دفاع مقدس و حوادث ناگوار طبیعی که آخرین آنها زلزله منطقه غرب کشور و وقوع سیل در ابتدای سال جاری بود همواره در کنار مردم عزیز کشورمان بوده و در این مقطع نیز با عزم راسخ و تکیه بر نیروهای متعهد و متخصص آماده خدمت رسانی به مردم و صنایع مختلف کشور است.

اکنون شاهدیم با تلاش و همدلی همه کارکنان خدوم از بدو تاسیس تا کنون، شرکت بیمه البرز دستاوردهای بیشماری از جمله کسب مقام اول مشتری‌مداری در بین شرکت های بیمه، سطح یک توانگری مالی و مقام اول انفورماتیک و دستاوردهای بیشمار دیگر را در کارنامه فعالیت شصت ساله خود دارد.  امیدوارم اینک که تقدیر الهی توفیق خدمت در بیمه البرز را نصیب اینجانب کرده است به نحو احسن بتوانم برای همکاران عزیزم که بی شک سرمایه اصلی شرکت هستند، خدمتگزار خوبی باشم.

در خاتمه با تشکر از اعضای محترم هیات مدیره، امیدوارم با تلاش‌های همه عزیزان، شرکت بیمه البرز همچون گذشته توانگر و ماندگار باشد.

 

                                                                                                            محسن پورکیانی

                                                                                                مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره