به گزارش اکونا پرس،
به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این دوره‌ها در شعب اردبیل، گیلان، گلستان، سمنان، کردستان، همدان، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان، فارس، کرمان، ایلام، خراسان شمالی، خراسان رضوی، مستقل مرکزی تهران، غرب تهران، شرق تهران، مرکزی، قم، قزوین، چهارمحال بختیاری، اصفهان، آذربایجان شرقی، خوزستان، مازندران، البرز، کرمانشاه و آذربایجان غربی برگزار شد و محتوای آن، آشنایی و کاربرد دستورالعمل بیمه‌های مسئولیت و مهندسی، نحوه صدور و ثبت پرونده در نرم‌افزار فناوران و مراحل صدور و خسارت بیمه‌نامه‌های مسئولیت و مهندسی بود.
بر اساس این گزارش، در پایان این دوره آموزشی که به اذعان دانش‌آموختگان بسیار سودمند واقع شد، گواهینامه حضور در دوره اعطا شد.
این گزارش می‌افزاید، این دوره آموزشی با هماهنگی‌های انجام شده توسط مدیران شعب و بیمه‌های مسئولیت و مهندسی و سرمایه انسانی در محل سالن آموزش شعب برگزار شد.
پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد، ضمن تشکر و قدردانی از مدیران شعب و بیمه‌های مسئولیت و مهندسی و حضور نمایندگان و همکاران شعبه، برگزاری دوره‌های ‌آموزشی را در ارتقای دانش کارکنان و نمایندگان و به‌روزرسانی دانش بیمه‌ای آنان، ضروری عنوان کرد.