به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی افزود: تکریم مشتریان و احترام به آنها در کنار ارائه خدمات تخصصی مهم ترین ویژگی بانک صنعت و معدن است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: در شرایطی که تحریم ظالمانه، بر فرایند اعطای تسهیلات به صنعتگران و تولید کنندگان کشور تاثیر نامطلوبی گذاشته است این بانک با استفاده از بانکداری شرکتی در مسیر بهبود خدمات ارائه شده گام بر می دارد. 
دکتر مهری خاطر نشان ساخت : ضرورت دارد ارتباط شعب با سرپرستی استان و با ستاد مجدداً تعریف شده و شفاف سازی در این خصوص صورت گیرد تا مدیران ارشد و اجرایی بتوانند در برابر مسؤلان پاسخگو باشند.
وی خاطرنشان کرد: مشتریان ما، صنعتگران و کارآفرینان بزرگ کشور هستند که نیاز به خدمات خاص دارند؛ ارتقاء سطح خدمات ، کاهش زمان دستیابی مشتریان به آن و شفاف سازی امور سبب ایجاد رضایت و گسترش همکاری آنان خواهد شد.
حسین عسکری عضو هیأت مدیره این بانک دراین نشست ضمن اشاره به مأموریت، چشم انداز و استرات‍ژی بانک طبق برنامه راهبردی به تبیین مفهوم حرفه ای گری در بانکداری پرداخت و گفت: سازمانی به صورت حرفه ای عمل می کند که از نیروی انسانی حرفه ای برخوردار باشد و برای نیل به این هدف به مدیران حرفه ای نیاز دارد که مجهز به دانش روز بوده، خلاق و ارزش آفرین باشند.
وی تأکید کرد: وظیفه مدیران این است که مهارتهای حرفه ای و فرهنگ سازمانی را توسعه دهند و اعتماد را که سنگ بنای مدیریت است در سازمان افزایش داده و این اعتماد را در مشتریان نیز بوجود آورند تا سبب ایجاد حس تعلق در آنان شود.
حسین عسکری یادآور شد: مدیریت ارتباطات محور فعالیت مدیران استانی و رؤسای شعب است و برای ایجاد یکپارچگی باید از هنر تعامل با کارکنان و مشتریان بهره ببریم و قبل از ارائه راه حل و مشاوره باید درک و تشخیص درستی از مشکلات و نیازهای مشتریان داشته باشیم.
وی عنوان داشت: ایجاد ارزش افزوده، هدف اصلی بانکداری شرکتی است و در کنار سبد خدمات بانکی بایستی سبد نیازهای مشتریان نیز ایجاد شود؛ افزون بر آن برای ارائه مشاوره تخصصی سرمایه گذاری ضرورت دارد دانش کارشناسان بانک افزایش یابد .
اصغر پاک طینت عضو دیگر هیات مدیره بانک صنعت و معدن در این نشست با بیان ضرورت یافتن راه های مناسب برای تعامل با مشتریان تصریح کرد: وصول مطالبات از ابزارهای مهم تجدید منابع است و هم اندیشی همکاران برای ارتقاء میزان موفقیت بانک در این زمینه می تواند تا حد زیادی کارگشا باشد.