به گزارش اکونا پرس،
 مدیرکل شعب شرق ضمن قدردانی از تلاش گروهی مسئول و کارکنان این شعبه این موفقیت را مرهون اعتماد مشتریان و انسجام تیمی کارکنان دانست و تصریح کرد : فرایند جذب منابع همیشه به عنوان اولین هدف و اصلی ترین فعالیت هر شعبه محسوب می شود و لذا نه به صورت مقطعی بلکه به صورت مستمر مورد بازبینی و ارزیابی قرار می گیرد.
وی با تأکید بر این که  این مدیریت نیز همواره در تلاش بوده است تا با برنامه ریزی و تدوین نقشه راه نسبت به توسعه پایدار مشتریان و جذب حداکثری منابع از سهم بازار اقدام نماید ؛ خاطر نشان کرد : همکاران ما در شعب نیز فرایند بازارشناسی و خوشه بندی مشتریان منطقه را به صورت مستمر در دستور کار دارند.
علیرضا شیخ الاسلامی آل آقا با اشاره به اینکه در بانک قوامین همیشه اصل اساسی و زیربنای برنامه ریزی های استانی، مشتریان بوده اند یادآوری کرد که شعبه تهرانپارس در سال 1380  در منطقه شرق تهران افتتاح گردید و با داشتن عملکردی صعودی و با در اختیار داشتن برنامه توسعه ای و افزایشی در حال حاضر به عنوان شعبه درجه یک و برترین شعبه این بانک در سطح کشور در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.
 وی افزود : زمان مورد نظردرهدف تعیین شده برای جذب  منابع ، تا پایان بهمن ماه بود که در این مقطع زمانی شعب این مدیریت رشد قابل توجهی داشته اند. 
مدیرکل شعب شرق تهران در پایان  یادآورشد : موفقیت شعبه ی تهران پارس را که نتیجه ی اعتماد مشتریان و نشان از اعتماد عمومی آن ها در سطح جامعه است ؛ ارج می نهیم وخود را متعهد به تأمین خواسته ها و انتظارات آنان می دانیم .