به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان،.در این نمایشگاه هیات‌های اقتصادی و دیپلماتیک بیش از ۱۵ کشور جهان، ۴۰ مشارکت‌کننده بین المللی از ۲۵ کشور و ۲۶۰ مشارکت‌کننده داخلی در این رویداد حضور داشتند.

شرکت بیمه آرمان هم با حضور فعال در این نمایشگاه، ضمن معرفی محصولات و خدمات خود در راستای توسعه همکاری های دوجانبه نشست هایی با بنگاه های اقتصادی بزرگ کشور برگزار کرد.

مهندس حمیدرضا امیرحسنخانی معاون اجرایی و دکتر مجید قلی پور عضو هیئت مدیره و آقایان امیر محمد ملیانی مدیر بازاریابی و روابط مشتری، بهمن سوری مدیر امور شعب و توسعه شبکه فروش، مهدی ایرانی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایمان آقابیگی مدیر طرح و توسعه به عنوان هیئت همراه معاون اجرایی شرکت در مراسم افتتاحیه و بازگشایی رسمی نمایشگاه حضور داشته و در دیدارهایی با مدیران شرکت های مختلف بر گسترش همکاری های بیمه آرمان با این مجموعه ها تاکید کردند.

برگزاری ۳۵ نشست تخصصی، انجام ۳۵۰ ملاقات تجاری و ارائه ۷۰ سخنرانی از شاخصه ها و ویژگی های رویداد اینوکس کیش ۲۰۱۹ بود که شرکت بیمه آرمان با محوریت مدیریت بازاریابی و روابط مشتری حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشت.

یکی دیگر از اقدامات شرکت بیمه آرمان برگزاری نشست خبری با حضور مدیران بازاریابی و روابط مشتری و امور شعب و توسعه شبکه فروش بود که در میان شرکت های بیمه حاضر در نمایشگاه یک اقدام منحصر به فرد جهت معرفی هر چه بیشتر خدمات، محصولات و همچنین دستاوردها و برنامه های آتی شرکت بود.

در ادامه می توانید گزارش تصویری حضور بیمه آرمان در یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (Kishinvex2019) را مشاهده نمائید.

  •