به گزارش اکونا پرس،

ستاری گفت: طرح‌های نوآورانه باعث تسریع رشد واحدهای صنعتی و تولیدی گردیده است و بسیاری از بنگاه‌های بزرگ به نقش مهم نوآوری و خلاقیت پی برده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های مدل تعاون، بومی بودن آن است و هر مدل بومی قابلیت رشد و اثرگذاری اقتصادی و اجتماعی دارند.

ستاری ارزش‌افزوده تولیدات نوآورانه را بسیار بالاتر از برخی روش‌های سنتی تولیدی عنوان نمود و گفت:  تولید محصولات مبتنی بر فناوری به‌واسطه بهره‌گیری از روش‌های نوین از حوزه‌های اشتغال آفرین و ارزش‌آفرین می‌باشد که ورود تعاون گران به این حوزه می‌تواند منشأ اثرات مثبت اقتصادی و اجتماعی گردد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی خطوط تولیدی مراکز صنعتی بدون انتقال صحیح دانش و تجربه  و تکنولوژی ممکن است در مقطعی باعث جهش صنعتی منطقه‌ای گردد، آنچه باعث رشد و توسعه ماندگار است تجمیع دانش بومی و بهره‌گیری از آن در ارتقای سطح صنعتی کشور می‌شود.

گفتنی است هشتمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی با حضور مقامات ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون، سازمان‌های دولتی، اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی صبح امروز در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار گردید.