به گزارش اکونا پرس،
به نقل از روابط‌عمومی پست بانک ایران: وی در این مراسم تجلیل از ایثارگران استان قم گفت: برافراشته ماندن پرچم جمهوری اسلامی به برکت خون شهداء است و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌ایم در تمامی صحنه‌ها موفق باشیم.
گرامی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت بایستی به یک فرهنگ‌عمومی تبدیل شود و همه آحاد جامعه و مسئولان باید در این مسیر تلاش و برنامه‌ریزی کنند.
مشاور مدیرعامل بانک در امور ایثارگران تصریح کرد: ما وظیفه داریم رشادت‌ها و فداکاری ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم تا این دستاوردهای عظیم به فراموشی سپرده نشود.
وی خاطرنشان کرد: ایثارگران با ایمان به خدا و مجاهدت در راه الهی با خداوند متعال معامله می‌کنند و مانند یک دژ محکم در برابر دشمنان ایستاده‌اند و از کشور، نظام و ولایت محافظت می‌کنند.
اسد گرامی با تأکید بر لزوم پیشگام بودن ایثارگران در تلاش برای تحقق اهداف بانک افزود: همه ما باید در ماه‌های پایانی سال برای دستیابی به اهداف سپرده‌ای، تجهیز منابع، وصول مطالبات و تحقق درآمدهای بانک تلاش مضاعف داشته باشیم.
گفتنی است: درپایان این جلسه عباس استواری مدیرشعب پست بانک استان گزارشی از وضعیت نیروی انسانی استان ارائه و سپس مشاور مدیرعامل با اهداء لوح از همکاران ایثارگر بانک تجلیل کرد.
شایان ذکر است: بازدید از واحدهای ستادی و شعبه مرکزی از دیگر برنامه های سفر مشاور مدیرعامل به استان قم بود.