به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در راستای ارائه خدمات گسترده‌تر بانکی و با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان، نسخه پنجم سامانه همراه بانک کارآفرین برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شد.

بر اساس این گزارش نسخه پنجم این نرم‌افزار برای گوشی‌های آیفون در تاریخ 22 آبان سال جاری در دسترس کاربران قرار گرفته بود.

این گزارش حاکی است با راه‌اندازی نسخه پنجم سامانه همراه‌بانک کارآفرین، مشتریان گرامی می‌توانند علاوه بر امکانات نسخه قبلی این سامانه از قبیل مدیریت دسته‌چک، مسدود کردن کارت با رمز دوم، تغییر رمز دوم کارت، نمایش 50 گردش آخر حساب، و خدمات بدون نیاز به ورود به سامانه، از امکانات جدید از جمله ورود با اثر انگشت و نمودار مانده پایان روز از حساب پیش فرض نیز بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانک کارآفرین نسخه پنجم نرم‌افزار همراه‌بانک را دریافت کرده، و به صورت شبانه‌روزی از خدمات انتقال وجه داخلی بین سپرده‌های بانک کارآفرین، انتقال وجه کارت به کارت شتابی، انتقال وجه بین‌بانکی پایا، پرداخت قبض، خرید شارژ، مسدود نمودن کارت، پیگیری وضعیت چک‌ها، مشاهده سوابق فعالیت‌ها و... بهره‌مند شوند.