به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه، دکتر غلامحسین صباغی در نشست با مدیرعامل و برخی مدیران گروه صنعتی انتخاب اظهارداشت: هر حرکت و تلاشی در مسیر رونق تولید، به افزایش توان جامعه در مقابله با شرایط خطیری که در آن قرار داریم کمک می کند.

صباغی افزود:رونق تولید به معنای رونق اشتغال و افزایش رشد اقتصادی است که بدون شک در همه فعالیت های بانک، این موضوع مدنظر خواهد بود.

صباغی تصریح کرد: حمایت از واحدهای تولیدی که محصولشان توان رقابت در بازار را ندارد، باعث ایجاد مشکلات فراوان برای بانک‌ها و واحد تولیدی می گردد.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر خاطر نشان ساخت: مدیران و کارکنان نیز با تلاش شبانه روزی و حرکت جهادی دست در دست هم در مسیر بهبود عملکرد بانک و حمایت از رونق تولید قدم برمی دارند.

محمدرضا دیانی رئیس هیئت مدیره گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب نیز گفت:گروه انتخاب توانسته است خط جدیدی را در زمینه خلق ارزش های اقتصادی با سرریز مثبت، زیر چتر انتخاب ایجاد کند و از پیشگامان این مسیر در بخش خصوصی باشد.

وی تاکید کرد: برای توسعه و تداوم فعالیت های اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری های مستقیم هستیم که در این حوزه نظام بانکی می تواند بسیار تسهیل گر عمل نماید.

در این نشست در خصوص گسترش همکاری های فیمابین جهت افزایش هم افزایی و بهره وری گروه صنعتی انتخاب گفتگو شد.