به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر رضایی سرپرست بیمه ایران در این دیدار، بخش فنی را به عنوان یکی ازارکان مهم شرکت برشمرد وگفت: بخش فنی در شرکت های بیمه به عنوان سرچشمه ای می باشند که با  زلال وشفاف بودن، می تواند در تمامی بخش های شرکت اعم از افزایش نقدینگی، مدیریت ریسک، ایفای تعهدات،کاهش آسیبها، افزایش توانگری، متوازن سازی پرتفوی شرکت وکاهش تخلفات تاثیرگذار باشد.
 
دکتر رضایی تغییر نگرش نسبت به شورای فنی را عامل اصلی از دستن رفتن فرصت ها دانست وتاکید کرد: حضور متخصصین رشته های مختلف بیمه ای درشورای فنی، باعث بالابودن  انتظارات از این بخش می باشد، بنابراین شورای فنی باید بر اساس اصول بیمه، قانون اعداد بزرگ ومدیریت ریسک ،برای تمامی بیمه گذاران شناسنامه فنی به وجود آورده واز سوی دیگر نیز با همکاری بخش آی تی و ایجاد سیستم های نرخ دهی هوشمند نسبت به صدور بیمه نامه با سهولت و دسترسی آسان در سراسر کشور به صورت یکسان اقدام نماید.
 
سرپرست بیمه ایران به اعضای شورای فنی تاکید کرد که با تدوین طرح های انگیزشی و نوین بیمه ای و ارائه نرخ های مناسب بخصوص در بیمه های زندگی نسبت به تحقق و افزایش ضریب نفوذ بیمه کمک کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: مهمترین مساله برای مدیران ارشد شرکت اعتبار و برند بیمه ایران وکارکنان و نیروهای متخصص آن است، بنابراین باید با افزایش انگیزه نزد کارکنان شرکت، از ظرفیت وتوانمندی آنها استفاده بیشتری نماییم.
 
دکتر رضایی ارتباط با همکاران شرکت در بخش های مختلف را برای افزایش همدلی و تفاهم ضروری دانست و گفت: شرکت، بایستی با استانداردسازی خدمات پس از فروش به سمت بیمه های اتکایی و بازارهای برون مرزی و برنامه های آموزشی اقدام نماید.
 
سرپرست بیمه ایران در ادامه افزود: ایجاد سیستم یکپارچه نرم افزاری برای صدور انواع رشته های بیمه ای بانظارت شورای فنی وبخش آی تی، کنترل پرونده های خسارتی قبل از ارسال به هیات مدیره، آموزش سیستم اتوماسیون اداری به نمایندگان و شبکه فروش و کارکنان شرکت برای بهره مندی یکسان از بخشنامه ها و دستورالعملها و اقدامات تاثیرگذار و عملیاتی شورا می تواند موجب بازگشت این شورا به جایگاه اصلی آن باشد.
 
گفتنی است درابتدای این دیدار، آقای مطیع دوست مدیرکل شورای فنی و مدیریت ریسک همچنین اعضای شورای فنی درخصوص دغدغه ها و مشکلات جاری شورا و کارکنان شرکت به صورت جداگانه نقطه نظرات، مباحث و پیشنهادات خود را مطرح کردند.