به گزارش اکونا پرس،

همکاران پرتلاش، خواهران و برادران عزیز و فرهیخته بانک

روز گذشته بانک سبزمان در جشنواره شهید رجایی سال جاری و بر پایه ارزیابی عملکرد سال 1397،در بین بانک های دولتی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی از لحاظ شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان بانک برتر انتخاب شد و اینجانب به عنوان نماینده شما لوح قدردانی این جشنواره را از جناب آقای دکتر انصاری معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی و جناب آقای دکتر دژپسند وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی دریافت کردم.

ضمن ابلاغ مراتب تشکر و قدردانی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، این موفقیت را که حاصل تلاش جمعی و همکاری همه جانبه تمامی کارکنان شریف بانک بوده به شما همکاران خوبم تبریک می گویم و اطمینان دارم که با همت شما همکاران فرهیخته، در آینده شاهد موفقیت های بیشتری خواهیم بود.

خوشبختانه در مقطع پایان آبان سال جاری، با وجود 196 هزار میلیارد ریال رشد منابع در مقایسه با مقطع مشابه سال قبل، سود پرداختی به سپرده های مدت دار نسبت به هشت ماهه اول سال قبل حدود 2.318 میلیارد ریال کمتر بوده است که این نشان از حرکت ارزشمند شعب بانک در مسیر کاهش هزینه تمام شده منابع دارد. همچنین در زمینه کاهش نسبت مطالبات غیرجاری توفیق خوبی داشته ایم و این نسبت نیز در حال کاهش است.

امیدوارم با مسئولیت پذیری بیشتر و اقدام منسجم، هماهنگ  و همه جانبه در سطح کل شبکه، این روند خوب در کنار تلاش در زمینه واگذاری املاک و اموال مازاد و بهینه سازی شبکه و حذف هزینه های زائد ادامه پیدا کند.

اینجانب به همت و توانایی شما همکاران شایسته بانک ایمان دارم و دست همه شما را برای حرکت پر شتاب و هوشمندانه برای تحقق اهداف عملیاتی و راهبردهای اساسی بانک به گرمی می فشارم. 

 

 

                                    به امید موفقیت­ های بیشتر

                                     روح اله خدارحمی