به گزارش اکونا پرس،

در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

تاریخ پر فراز و نشیب اسلام آکنده از جانفشانی‌هایی است که از صدر اسلام تاکنون ریشه این شجره طیبه را آبیاری کرده‌اند.

در پس قیام ماندگار کربلا تاکنون، همواره جان‌هایی تابنده، بصیرت و شجاعت امام و سید شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام را نصب‌العین قرار داده و در راه مقاومت و مبارزه با مستکبران عالم پای فشرده‌اند.

بی‌شک، شهید عزیزمان، قهرمان و نماد مقاومت ملی، سپهبد قاسم سلیمانی از جمله این چهره‌های درخشان همیشه جاوید است که در یکی از دشوارترین و سخت‌ترین مقاطع سیاسی و امنیتی در تاریخ ایران اسلامی، جان برکف نهاد و با تاسی به پیشوایان والامقام الهی و اولیا حق، پرچم مبارزه با استکبار را چه  در جبهه  رزم نیابتی و چه میدان نبرد رو در رو به دوش گرفت.

این بزرگ مرد درس آموخته در مکتب پیر خمین و این سرباز فداکار مقام عظمای ولایت، پس از به خاک مالیدن پشت تبهکاران داعش و نائبان دژخیمان آمریکایی و غربی و قطع دست‌های فتنه‌گر دشمنان اسلام در منطقه، بالاخره اجر شهامت به مزد شهادت گرفت و در ایام شهادت حضرت مادر، صدیقه کبری، فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به کاروان شهیدان کربلا پیوست.

این شهادت شجاعانه و غیورانه را اولا به پیشگاه امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف،سپس به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و آنگاه به ملت فهیم، غیور و دردآشنای ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

باشد که خداوند نام ما را در زمره رزم‌آوران راه حقیقت و پایان کارمان را شهادت مقدر فرماید.

 

حجت‌اله مهدیان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون