به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، صبح امروز با حضور دکتر مرتضی اکبری ۳ شعبه این بانک در شهرهای هشتگرد، مهر شهر و گلشهر استان البرز افتتاح شد.
در این مراسم، شعبه مهر شهر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به نام وی نامگذاری شد.
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در پاسخ به سوال خبرنگاران بیان داشت : این بانک گامهای شایسته ای در حوزه بانکداری دیجیتال و تحقق بانکداری سبز داشته است و در این عرصه یک بانک پیشرو محسوب می شود وی درباره اقدامات بانک مهر ایران در زمینه تحقق شعار سال اظهار داشت: رویکرد خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک از سه سال گذشته از حوزه معیشت به محورهای حمایت از اشتغالزایی وکارآفرینی به ویژه در زمینه اشتغال های خرد تغییر کرده است.
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: این بانک در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و ۲۳۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرد. در سال جاری بالغ بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار فقره وام به نیازمندان جامعه پرداخت شده است که ۵۰ درصد آن در حوزه اشتغال زایی به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور است.
دکتر اکبری تصریح کرد با توجه به هزینه های مربوط به راه اندازی کسب و کارهای خرد، نیازمندان و متقاضیان این حوزه از عهده پرداخت سودهای بانکی بالا بر نیامده و به همین منظور بانک مهر ایران برای یاری رساندن به این اقشار به آنان تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند.
وی افزود: اجرای طرح حمایت از کالا و خدمات ایرانی یکی دیگر از طرح های مهم بانک مهر ایران است که با توجه به ضرورت حمایت از تولید داخلی و نقش بسزای آن در اشتغالزایی و همچنین افزایش رفاه و معیشت خانواده های ایرانی اجرایی شده است.
شایان ذکر است در این مراسم، نجدی مدیر امور استان ها، طبلشی رئیس اداره کل پشتیبانی، محمدی رئیس اداره کل حقوقی و پیگیری وصول مطالبات و دهقان نیری مدیر شعب استان البرز نیز حضور داشتند.