به گزارش اکونا پرس،

بانک سرمایه امروز هجدهم دی‌ماه، در حالی چهاردهمین سالروز تأسیس خود را پاس می‌دارد که به لطف پروردگار و وفاداری تحسین‌برانگیز مشتریان ارجمند و سهامداران معزز و تلاش خستگی‌ناپذیر پرسنل خدوم و صادق خود، توانمندتر از همیشه مشغول ارائه خدمات بانکی به هم‌میهنان ارجمند است و در بستر شفافیتی کم‌نظیر در صورت‌های مالی، به حرکت منطقی و به‌سامان خویش در جذب منابع و وصول مطالبات شتابی مضاعف بخشیده است.

در این حال، به‌یقین، ماه‌ها و سال‌های آتی برای بانک سرمایه حامل بشارت‌های بزرگی در پیروزی و اعتلاست؛ بشارت‌هایی که این بانک، شایسته و مشتاق، به استقبالشان می‌رود، همان‌گونه که برگ سبز درختان به استقبال نخستین پرتوهای نور صبحگاهی می‌روند.

اما چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک سرمایه را در حالی سپری می‌کنیم که ایران عزیزمان سوگوار یکی از بزرگ‌ترین فرزندان خویش، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است. و در این مقام، این تذکاری شایسته است که اگر بانکی می‌تواند سالگرد تأسیس خویش را پاس بدارد و اگر بنگاهی اقتصادی می‌تواند فعالیتی کند و ساده‌ترین مبادله‌ای را صورت بندد، این همه نیست مگر در بستر امنیتی که آن مجاهد شهید و هم‌رزمان بزرگش برای خاک پاک این دیار فراهم کرده‌اند.

پس درود می‌فرستیم به روان آن سردار بزرگ و مجاهد و همراهان پاک‌باخته‌اش و از درگاه الهی مسألت داریم که ما را قدردان ایثار این شهدای والامقام و حاملی شایسته برای امانت بزرگشان بدارد.

فرج اله قدمی

مدیر عامل و عضو هیأت مدیره