به گزارش اکونا پرس،
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، در این مراسم که با حضور 555 ورزشکار مرد و 123 ورزشکار زن برگزار شد از نفرات و تیم های اول تا سوم مسابقات یاد شده تجلیل به عمل آمد.
در مسابقات دهه فجر امسال ، در رشته بدمینتون سجاد سلوکی ، در رشته تنیس روی میز سیروس موفق، در رشته شنا کرال سینه صابر استاد محمودی ، در شنای قورباغه عباس خبازی و در رشته شطرنج شهرام ارباب معروف به عنوان نفرات اول رشته های انفرادی مردان معرفی شدند.
در رشته های انفرادی زنان نیز مژگان ابراهیمی در رشته بدمینتون، سمانه قربانی در رشته شنای کرال سینه، ستاره حسینی فر در رشته شنای قورباغه و گلی پورزند در رشته شطرنج در جایگاه نخست قرار گرفتند.
همچنین در رشته های تیمی این مسابقات، در رشته والیبال مردان تیم شعبه کرج و در والیبال زنان تیم چابک مقام نخست را کسب کردند.
در رشته فوتسال مردان تیم توسعه سیستم ها و در رشته فوتبال حبابی زنان نیز تیم توسعه ملی رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.
در ادامه این رقابت های ورزشی در مسابقات فوتبال دستی مردان که با حضور 36 تیم مشتمل بر 72 نفر از همکاران ستاد و شعب برگزار گردید، پس از برگزاری 108 رقابت، تیم سردار قهرمان ها( جعفر حیدری و مجید مردانی) حائز رتبه برتر شدند.
گفتنی است، این مسابقات هر ساله همزمان با دهه مبارکه فجر در بانک صنعت و معدن برگزار می گردد و در پایان از نفرات اول تا سوم در رشته های ورزشی مختلف تقدیر بعمل آمده و جوایزی به آنان اهداء می گردد.