به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در نشست هم اندیشی و هم افزایی اهداف ابلاغی بانک که با حضور حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، روسای حوزه های تابعه کرمانشاه، بازرسان، کارشناسان و روسای دوایر و واحدهای ستادی اداره امور، روسای شعب استان و روسای دوایر شعب ممتاز کرمانشاه در محل سالن همایش اداره امور برگزار شد؛ از آغاز طرح گام (گواهی اعتبار مولد) خبر داد و بر استفاده حداکثری از همه ابزارها برای رسیدن به اهداف تعیین شده بانک تا پایان سال و افزایش سود دهی شعب تاکید کرد.
وی با بیان اینکه جذب منابع ارزان قیمت می تواند امکان ارائه تسهیلات بیشتر به مشتریان بانک را فراهم کند، تصریح کرد: مشتری مداری از مهم ترین اولویت های بانک ملی ایران است.
شایان، اهمیت هدف گذاری و توجه به شاخص های ارزیابی به منظور تاثیرگذاری در سودآوری بانک را یادآور شد.
همچنین حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز ضمن بررسی عملکرد ۱۰ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ و تبیین برنامه ها و سیاست های پایان سال اداره امور شعب استان کرمانشاه، افزایش سود را هدف کلی و استراتژی بانک عنوان کرد و گفت: موفقیت بانک ها در دنیای اقتصادی امروز در گرو جذب منابع ارزان قیمت، صدور ضمانت نامه، خرید دین، کارمزد محور بودن و تعامل و ارتباط با مشتریان است.
وی از همکاران خواست تا از تمام ظرفیت شعب در جذب منابع ارزان قیمت با وجود مهلت باقیمانده تا پایان سال بهره ببرند.
فتحی بیرانوند به ابزارهای الکترونیکی در اختیار شعب به عنوان فرصتی مناسب در جهت کمک به تسهیل امور مشتریان اشاره و اظهار کرد: باید ارایه تسهیلات به مشتریان با حفظ قوانین و مقررات بانک، محور اقدامات همکاران در شعب باشد.
بهزاد جلیلیان رییس اداره امور شعب استان کرمانشاه نیز گزارش عملکرد این اداره امور را ارایه کرد.
در انتهای همایش نیز از شعب برتر به جهت عملکرد مثبت در حوزه های جذب منابع ارزان قیمت و پرداخت تسهیلات خرید دین و مضاربه با اهدای لوح، تقدیر شد.