به گزارش اکونا پرس،

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در متن این پیام آمده است:
در بیست و دوم بهمن ماه، ملت ایران حیاتی دوباره یافت. ماهی که هر سال، یادآور شکوه، عظمت، شور و شعور انقلابی مردم است.
نهال انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ با رهبری امام خمینی(ره)، روحیه انقلابی و آزادی خواه ملت ایران و بر پایه ایمان و اعتقاد به خون هزاران شهید در این سرزمین پای گرفت و چهل و یکمین برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران را در حالی ورق می زنیم که ایران عزیز بار دیگر سوگوار شهادت یکی از بزرگ مردان تاریخ ایران زمین، سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی شد.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصت مغتنمی است که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب شده است.
بدون شک مراسم راهپیمایی سالروز ۲۲ بهمن ماه فرصتی مغتنم برای تجدید عهد با امام شهیدان، رهبری معظم انقلاب و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران همگام با تمامی نهاد ها، سازمان ها و بانک ها در گرامیداشت این جشن ملی حضور خواهد داشت و با آرمان های امام راحل عظیم الشأن (ره) تجدید پیمان می کنند.
یک بار دیگر ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی ایران و همچنین تسلیت و تهنیت اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.