به گزارش اکونا پرس،
به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در این راهپیمائی عظیم که با حضور میلیونی مسئولان کشوری و لشکری، اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان پست‌بانک‌ایران در سراسر میهن اسلامی برگزار شد، این بانک با برپائی ایستگاه فرهنگی در تهران مقابل شعبه فردوسی و همچنین مراکز استان‌ها و سایر شهرستان‌ها ضمن پذیرائی از راهپیمایان اقدام به توزیع اقلام فرهنگی در بین آنان نمود.
بنابر این گزارش: راهپیمایان تهرانی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با در دست داشتن تمثال حضرت امام خمینی(ره)، تصاویر مقام معظم رهبری و سردار بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پلاکاردهائی از بیانات تاریخی آنان و شعائر انقلابی جهت پیوستن به خیل عظیم و میلیونی مردم در میدان آزادی از مقابل این ایستگاه به راه خود ادامه می‌دادند که در این مسیر کارکنان پست بانک ایران از آنان پذیرائی می‌کردند.
همچنین کارکنان پست بانک ایران ضمن حضور گسترده در راهپیمایی۲۲ بهمن با برپائی ایستگاه های مشابه در سراسر کشور از راهپیمایان این روز تاریخی استقبال کردند.
گفتنی است: ایستگاه فرهنگی پست بانک ایران به همت شورای فرهنگی بانک و مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران برپا شد که جمع کثیری از کارکنان در استقبال از راهپیمایان نهایت همکاری را داشتند.