به گزارش اکونا پرس،
به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: در این مراسم دکترشیری ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک این روز به زنان و مادران ایران زمین اظهارداشت: ترکیب جنسیتی زنان و مردان در این بانک نسبت 22 به 78درصد و در باجه های بانکی نیز 36 به 64 درصد است که رویکرد و تفکر استراتژیک ما در بانک ارتقاء پست‌های مدیریتی بانوان شاغل در شبکه و واگذاری مسئولیت در باجه‌ها به آنها است.
وی تصریح کرد: 97درصد بانوان شاغل در پست بانک دارای تحصیلات عالیه هستند که این مهم آمادگی ما را جهت واگذاری پست‌های بالاتر به آنان امکان‌پذیر نموده است. از اینرو انتظار مجموعه از بانوان شاغل ریسک‌پذیری برای بهبود جایگاه شغلی آنها است.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران بر تلاش مضاعف کارکنان در ماه‌های پایانی سال برای ارائه خدمت بهتر به هموطنان و بهبود شاخص‌های عملکردی تأکید نمود.
حجت‌الاسلام عبدالرحمن آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پست‌بانک‌ایران نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن گفت: امروزه نقش زنان محدود به بنیان خانواده نیست و نقشی فراتر از آن را برعهده دارند. نقش زنان، همسران و دختران ما همانند نقش حضرت زینب(س) درراستای ماندگاری و حفظ اسلام در بدنه جامعه است.
وی در ادامه ضمن تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس در دوم اسفندماه عنوان کرد: رأی با شناخت یک وظیفه شرعی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
همچنین در این مراسم که با همکاری ادارات‌کل روابط‌عمومی و پشتیبانی‌و‌املاک، حوزه‌مقاومت بسیج و امور بانوان برگزارگردید، خانم دکتر آزادی روانشاس و مشاور در امور زنان درخصوص جایگاه زنان درجامعه مطالبی را بیان‌داشت و در ادامه مسابقه‌ فرهنگی برگزار و به قید قرعه به 5 نفر از بانوان حاضر در مراسم و همچنین کسانی که نام آنان مزین به نام فاطمه و زهرا بود جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.
گفتنی است: در پایان این مراسم از فرناز گودرزی کارشناس اداره‌کل گزینش، سهیلا یزدان‌پرست همکار مدیریت شعب استان بوشهر و فاطمه روزی‌طلب همکار مدیریت شعب استان فارس بعنوان بانوان شاخص بسیجی بانک تجلیل بعمل آمد.