به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ در این طرح مشتریان ارجمند می‌توانند با سپرده‌گذاری اسکناس‌های دلار و یورو نزد بانک ضمن حفظ دارایی‌های ارزی خود از بسته‌های تسهیلاتی متنوع بدون نیاز به ضامن و در کمترین زمان ممکن بهره‌مند شوند.

تسهیلات ارزینو به‌منظور تجهیز، تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی، اداری یا تجاری، خرید ابزار کار، لوازم‌ یدکی، کالا و خودرو در قالب عقد مرابحه با نرخ‌های 18 و 10 درصد و رفع احتیاجات ضروری در قالب قرض‌الحسنه برای تمام مشتریان (حقیقی و حقوقی) با مدت زمان بازپرداخت 12 تا 36 ماه قابل پرداخت است.

گفتنی است در این طرح پس از تسویه تسهیلات، و یا تسویه تسهیلات قبل از موعد سررسید، اسکناس‌ها به همان ارز توثیقی (دلار یا یورو) به مشتری بازگردانده خواهد شد.

مشتریان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب منتخب بانک اقتصادنوین در استان‌های تهران، البرز، قم، اصفهان، فارس، آذربایجان ‌شرقی و خراسان‌ رضوی مراجعه و یا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 48031000-021 تماس برقرار کنند. همچنین امکان مراجعه به صفحه اختصاصی «ارزینو» به آدرس https://www.enbank.ir/arzino در سایت بانک اقتصادنوین جهت دریافت اطلاعات و استفاده از محاسبه‌گر این طرح فراهم آمده است.